کد خبر : 1386869 | 23 دی 1395 ساعت 18:24 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورکاشیان: توهین‌های معروف را گزارش کردم

بی‌احترامی دردسر‌ساز معروف به ناظر بازی (عکس)

پس از پایان بازی روز گذشته پیکان مقابل شهرداری تبریز یک بار دیگر سعید معروف با تنش دیگری با ناظر بازی رو به رو شد که فحاشی های کاپیتان با صدای بلند برای او دردسر ساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، درگیری های سعید معروف در لیگ برتر والیبال همچنان ادامه دارد و روز گذشته این تنش با ناظر بازی اتفاق افتاد جایی که بازی تمام شده بود و کاپیتان تیم پیکان هنوز به داوری اعتراض داشت. وقتی حسین پورکاشیان ناظر بازی از او خواست که به اعتراضات خود پایان بدهد معروف او را با کلماتی رکیک مورد خطاب قرار داد که با پا درمیانی مسئولان پیکان این قائله به پایان رسید.


حسین پورکاشیان ناظر این دیدار پس از بازی گفت: «توهین های کاپیتان پیکان را به کمیته انضباطی گزارش کردم. داوری مشکلی نداشت و اعتراض معروف به پاس با پنجه موذن لیبروی تیم تبریز بود. نمی دانم چرا داوران از کارت استفاده نمی کنند.»

 

1172770


امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال هم به جمع معترضین اضافه شد تا در جریان ماجرا قرار بگیرد. این بار فحاشی های سعید معروف با صدای بلند و در جمع تمام داوران انجام شد که ناظر این دیدار با قاطعیت اعلام کرد که این موضوع را به فدراسیون و کمیته انضباطی گزارش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها