کد خبر : 1389378 | 02 بهمن 1395 ساعت 23:30 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

بابی چارلتون:

رونی شایسته بودن در کتاب تاریخ است

سربابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تایید کرد از اینکه عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از دست داد، ناراحت است.

رونی شایسته بودن در کتاب تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی در تساوی 1-1 امروز منچستریونایتد مقابل استوک، تک گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه که برای 4 دهه در اختیار سربابی چارلتون بود، از آن خود کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" 40 سال از روزی که من گل دویست و چهل و نهم را برای منچستریونایتد به ثمر رساندم، می گذرد؛ بنابراین باید تایید کنم که به اینکه بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد بودن عادت کردم.

 

 

1174932

 

 

ما در این سال ها مهاجمان فوق العاده ای در الدترافورد داشتیم که گل های زیادی به ثمر رساندند اما مدتی بود که می شد حدس زد وین رونی محتمل ترین فردی است که می تواند این رکورد را بشکند و این روز بالاخره رسید.

 

دروغ گفته ام اگر بگویم از اینکه رکورد را از دست دادم، ناراحت نیستم؛ با این وجود، می توانم صادقانه بگویم که برای وین خوشحالم. او شایسته قرار گرفتن در کتاب تاریخ است.

 

او یک بازیکن فوق العاده برای منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است و با شایستگی اکنون عنوان بهترین گلزن یونایتد و انگلیس را در اختیار دارد. دیدن بازی او از سال 2004 در الدترافورد لذت بخش است."

دیدگاه‌ها