کد خبر : 1389465 | 03 بهمن 1395 ساعت 11:53 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان جهان هم شوم، فیروز کریمی استادم است

کمالوند: به «ف.ک» ها حسادت می‌کنند

سرمربی تیم گسترش فولاد به حمایت از عملکرد فیروز کریمی، فرهاد کاظمی و خودش پرداخت.

کمالوند: به «ف.ک» ها حسادت می‌کنند

به گزارش "ورزش‌سه"، فیروز کریمی، فراز کمالوند و فرهاد کاظمی 3 مربی توانمند فوتبال ایران هستند که در سال های اخیر به «ف.ک» ها مشهور شده اند. درباره این مربیان حرف و حدیث هایی هم وجود داشته اما کارنامه فوتبالی آنها نشان می دهد که توانسته اند گلیم خود را به خوبی از آب بیرون بکشند. در این باره کمالوند و کاظمی کارشان را با دستیاری فیروز کریمی آغاز کردند و او را استاد خود می دانند. حالا  هر 3 آنها در لیگ برتر شانزدهم حضور دارند و تیم هایشان نیز عملکرد خوبی داشته اند. از سوی دیگر تیم های تحت هدایت کمالوند و کریمی در هفته هجدهم به مصاف پرسپولیس و استقلال خواهند رفت.


کمالوند در این باره به "ورزش سه" اظهار داشت: «تیم های من، فیروز کریمی و فرهاد کاظمی همواره فوتبال را زیبا بازی می کنند. هروقت ما با استقلال و پرسپولیس بازی کردیم، مسابقه جذاب از آب در آمده است. ما هرگز دنبال ضدفوتبال نیستیم و نتیجه را فدای کیفیت نمی کنیم.»


او درباره تفاوت های سبک کاری خودش با فیروز کریمی گفت: «قطعا سبک کاری من و فیروز کریمی با هم متفاوت است. در کلیت موضوع که فوتبال زیبا بازی کردن است، مشابه هستیم اما نگرش ما به فوتبال متفاوت است. در مباحث تاکتیکی نیز تفاوت هایی داریم.»


سرمربی گسترش فولاد با اشاره به روزهایی که در کنار فیروز کریمی حضور داشت، بیان کرد: «ما سال های خوبی داشتیم. با آقافیروز دو سال پیاپی با ابومسلم و استقلال اهواز به لیگ برتر آمدیم. من 20 سال مربیگری کرده ام و فقط دو سال دستیار بودم. آن دو سال هم در کنار فیروز کریمی حضور داشتم و نکات زیادی از او یاد گرفتم. برخلاف شایعاتی که مطرح شده من عامل حضور کریمی در نفت آبادان بودم هم باید بگویم که هیچ دخل و تصرفی نداشتم. قطعا حضور آقا فیروز در لیگ برتر، باعث جذاب تر شدن مسابقات می شود.»


کمالوند درباره مسائلی که درباره «ف.ک» ها مطرح می شود، خاطرنشان کرد: «امان از حسادت؛ شما اگر قهرمانی و افتخارات فیروز کریمی، من وفرهاد کاظمی را کنار هم بگذارید، می‌بینید که حدود 25 جام کسب کرده‌ایم. هرکس درباره ما بد می گوید، از حسادتش است و بهتر است افرادی که از روی غرض حرف هایی می زنند هم نگاهشان را مثبت کنند.»


با توجه به ثبات فراز کمالوند در لیگ برتر برخی می گویند او فیروز کریمی را جا گذاشته اما خودش نظر دیگری دارد: «من هرگز چنین چیزی را قبول ندارم؛ استاد همیشه استاد است. قهرمان جهان هم شوم فیروز کریمی حق استادی بر گردن من دارد و این تعبیر درست نیست.»

دیدگاه‌ها