کد خبر : 1389608 | 03 بهمن 1395 ساعت 18:25 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پالرمو 0-1 اینتر

پیروزی با ارزش اینتر در زمین پالرمو

اینتر با تک گل ژوائو ماریو در نیمه دوم توانست بر پالرمو غلبه کرده و به رده پنجم جدول سری آ صعود کند. سیر صعودی اینتر با پیولی همچنان ادامه دارد.

پیروزی با ارزش اینتر در زمین پالرمو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که با آمدن پیولی کاملا متحول شده، پس از برد روحیه بخش برابر کیه وو به خانه پالرموی رده هجدهمی آمده بود. پالرمو هفته گذشته 4-1 در زمین ساسوئولو شکست خورده و شرایط روحی مناسبی نداشت.

 

بازی در ابتدا کند و ساکن شروع شد و دو تیم در 20 دقیقه اول به ارزیابی یکدیگر مشغول بودند؛ هرچند که کنترل میدان تقریبا در اختیار اینتر بود.

دقیقه 22 بازی شاهد اولین فرصت از سوی اینتری ها بودیم. پاس ایکاردی به کاندروا رسید و شوت این بازیکن را گلر پالرمو به خوبی برگشت داد.

 

 

1175162

 

 

5 دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر، ارسال بروزوویچ را ایکاردی از دو قدمی نتوانست گل کند و ضربه سر بهترین مهاجم اینتر با اختلاف اندکی از روی دروازه به بیرون رفت.

ایکاردی دقیقه 46 با شوت محکم خود می توانست قفل دروازه پالرمو را باز کند؛ اما توپ او با اختلاف اندکی راهی بیرون شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

اینتر نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و دقیقه 53 توسط گالیاردینی تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما دخالت مدافعان پالرمو مانع این امر شد.

ده دقیقه بعد ایکاردی با فرار از آفساید می توانست کار را تمام کند اما این بار هم گلر پالرمو با واکنش خوب خود اجازه گلزنی نداد اما سرانجام دقیقه 65 اینتر به گل رسید.

 

 

1175191

 

 

سانتر کاندروا درون شش قدم به ژوائو ماریو رسید و او پس از یک چرخش و ضربه ای آکروباتیک، توپ را به قعر دروازه پالرمو فرستاد تا حساب کار 1-0 به سود نراتزوری ها شود.

کار برای اینتر در دقیقه 80 با اخراج آنسالدی کمی دشوار شد. بازیکن آرژانتینی اینتر با خطای شدید خود کارت زرد دوم را گرفت و اینتر را ده نفره کرد.

اینتر دقایق باقیمانده را نیز به خوبی مدیریت کرد و توانست برد ارزشمندی را در زمین پالرمو کسب کند. ضمن اینکه یک بازیکن از پالرمو نیز دقیقه 95 اخراج شد.

بدین ترتیب اینتر با 39 امتیاز موقتا بالاتر از میلان در رده پنجم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها