کد خبر : 1389615 | 03 بهمن 1395 ساعت 18:46 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

شفیعی: تیم باهوش تر قهرمان می‌شود

مدافع تیم تراکتورسازی می گوید در ادامه لیگ هر تیمی که بتواند از موقعیت ها بهترین استفاده را ببرد و باهوش تر عمل کند می تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد.

شفیعی: تیم باهوش تر  قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در رابطه با بازی تیم های پیکان و تراکتورسازی و پیروزی در این بازی گفت: ما می دانستیم دیداری سختی در برابر پیکان داریم، آنها یک مربی بادانش و فهیم دارند، بازیکنان خوبی در آن توپ می زنند، ما می دانستیم کارمان سخت است اما بعد از تساوی در برابر صنعت نفت آبادان و عقب افتادن از پرسپولیس، ما همه تلاش مان را کردیم تا بتوانیم در این بازی جنگنده حاضر شویم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.


او ادامه داد: بهرحال پیکان نتیجه بازی را عقب افتاده بود و این طبیعی بود که در دقایق پایانی بازی فشار خود را روی دروازه ما بیشتر کند و ما نیز باید از سه امتیاز خود دفاع می کردیم. 


ما کاری به پرسپولیس نداریم و تمرکز خود را روی بازی های تیم مان می گذاریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی های دیگر نیز دست پیدا کنیم، قطعا هر تیمی که باهوش تر و زرنگ تر باشد و از اتفاقات و موقعیت ها بهترین استفاده را ببرد می تواند خود را به قهرمانی برساند.

دیدگاه‌ها