کد خبر : 1390383 | 06 بهمن 1395 ساعت 13:38 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

محرمی در نقش محرمی؛ گزینه چپ پرسپولیس؟

صادق محرمی، بازیکن جوان تیم پرسپولیس در دو دیدار گذشته با مصدومیت برخی بازیکنان اصلی به ترکیب اصلی راه یافت و حالا برای ادامه حضور چالش هایی پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی، مدافع جوان پرسپولیس فصل گذشته 20 بار به عنوان وینگر برای ملوان به میدان رفت و با سقوط این تیم به دسته پایین تر به تیم پرسپولیس پیوست. مدافع 20 ساله پرسپولیس تا دیدار برابر سپاهان فرصت بازی برای سرخ پوشان پایتخت را به دلیل ترافیک بازیکنان خط دفاعی در این تیم به دست نیاورد و در دیدار برابر زردپوشان در اصفهان بود که از دقیقه 82 جایگزین امید عالیشاه شد. محرمی پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان که به عنوان یار ثابت به میدان رفت، در 5 دیدار برابر سپاهان، نفت تهران، پیکان، ماشین سازی و پدیده توسط برانکو ایوانکوویچ به میدان فرستاده شد که مجموع دقایق حضور او در میدان تنها 15 دقیقه شد.

 

1175829


اما در دیدار برابر فولاد خوزستان با مصدومیت رامین رضاییان و فرهاد ربیع خواه، برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت تا این بازیکن را در پست دفاع راست به میدان بفرستد و ماهینی را به سمت چپ منتقل کند؛ تصمیمی که با توجه به عملکرد خوب صادق محرمی در دیدار برابر گسترش فولاد نیز تکرار شد و این بازیکن علیرغم آماده شدن رضاییان باز هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان فرستاده شد.


چالش جدید؛ محرمی در نقش محرمی؟ 
مجتبی محرمی که به با 41 گل زده به عنوان یکی از 10 گلزن برتر پرسپولیس شناخته می شود، پای تخصصی او راست بود؛ اما با این وصف سال ها در ترکیب تیم ملی و تیم پرسپولیس در پست دفاع چپ به میدان رفت و برخی از او به عنوان بهترین دفاع چپ آسیا نام برده اند.

 

در دیدار برابر صبای قم با محرومیت سید جلال حسینی به نظر می رسد صادق محرمی یکی از گزینه های برانکو ایوانکوویچ برای قرار گرفتن در پست دفاع چپ باشد، تا ماهینی در کنار محمد انصاری در پست دفاع وسط قرار بگیرد و رامین رضاییان هم در پست دفاع راست.

 

1175828


در عین حال همین موضوع می تواند چالشی نیز برای محرمی به همراه داشته باشد؛ حضور سه مدافع راست در ترکیب سرخ ها در شرایطی است که این تیم با مصدومیت ربیع خواه و عدم اطمینان برانکو ایوانکوویچ به آرام طبع بدون مدافع چپ به کار خود ادامه می دهد؛ در دو بازی گذشته حسین ماهینی با توجه به تجربه حضور در پست دفاع چپ این وظیفه را انجام داده است و به نظر می رسد صادق محرمی جوان نیز برای ادامه حضور در ترکیب اصلی باید بتواند در صورت نیاز مربی در این پست نیز روند خوب خود را ادامه دهد.


 این چالش و عملکرد محرمی در این پست (در صورت استفاده برانکو ایوانکوویچ از محرمی در این پست) می تواند تاثیر زیادی در آینده حرفه ای این بازیکن داشته باشد؛ بازیکنی که به دلیل تشابه اسمی و البته ارائه نمایش های امیدوار کننده در 20 سالگی هواداران پرسپولیس را به یاد بازیکنی می اندازد که علیرغم راست پا بودن سال ها در پست دفاع چپ به میدان رفت. با این حال باید منتظر بمانیم و در آینده نسبت به عملکرد این بازیکن با توجه به نمایش های او قضاوت کنیم.

دیدگاه‌ها