کد خبر : 1390827 | 08 بهمن 1395 ساعت 12:41 | 132.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدون تغییر نسبت به صنعت نفت

ترکیب استقلال برای دیدار با پیکان اعلام شد

سرمربی استقلال نام 11 بازیکن خود را برای بازی با پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر اعلام کرد.​​​​​​​

ترکیب استقلال برای دیدار با پیکان اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب ترکیب استقلال این است که امروز علیرضا منصوریان دقیقا ترکیبی را به زمین بازی فرستاده است که در بازی با صنعت نفت با آن بازی کرده بود و هیچ تغییری در 11 بازیکن اصلی تیمش نداده است.


نمایش خوب مهدی رحمتی در بازی با صنعت نفت آبادان باعث شد یک بار دیگر علیرضا منصوریان او را به گلر اول تیمش تبدیل کند و حالا سید حسین حسینی یک بار دیگر باید برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کند.


اما نکته جالب این است که در این بازی منصوریان در خط دفاع ترجیح داد پادوانی را نیمکت نشین کند و از رابسون به عنوان زوج مجید حسینی استفاده کند. پادوانی در بازی با استقلال خوزستان عملکرد بسیار ضعیفی داشت و به همین دلیل منصوریان در این بازی از او استفاه نکرده است.


اما سرمربی استقلال برای بازی امروز بازهم ترجیح داده خسرو حیدری، کاپیتان دوم تیمش را روی نیمکت بنشاند و از بازیکن جوانی مثل مجتبی حق دوست استفاده کند. همچنین برای بازی امروز فرشید اسماعیلی و محسن کریمی بازی را از روی نیمکت تماشا می کنند و به عنوان اسلحه پنهان منصوریان می توانند در نیمه دوم وارد زمین شوند.


سرمربی استقلال در این بازی مثل  بازی های گذشته یک بار دیگر به بازیکنان جوانی مثل زکی پور و امید نورافکن اعتماد کرده است و امیدوار است با حضور آنها و چند بازیکن جوان دیگر بتواند استقلال را به یک تیم مدعی تبدیل کند.


ترکیب استقلال به شرح زیر است:


سید مهدی رحمتی، سید مجید حسینی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، بهنام برزای، مجتبی حقدوست، کاوه رضایی و علی قربانی

دیدگاه‌ها