کد خبر : 1396037 | 27 بهمن 1395 ساعت 14:56 | 46.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای کادنا کوپه

ناامیدی مطلق ستاره‌های بارسا از لوئیس انریکه

رادیو کوپه امروز ادعا کرد که پس از شکست سنگین شب گذشته بارسلونا، بازیکنان این تیم به طور کامل از سرمربی تیمشان قطع امید کرده اند.

ناامیدی مطلق ستاره‌های بارسا از لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با لوئیس انریکه، سنگین ترین شکست 4 سال اخیر خود را در پارک دو پرنس تجربه کرد. پاری سن ژرمن در دیداری که به نظر می رسید بارسا بتواند نتیجه ای مطلوب کسب کند، با زدن 4 گل به آبی اناری ها، آنها را تحقیر کرد. حالا بارسا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد.

 

 

1180869

 

 

رادیو کوپه در گزارشی ویژه ادعا کرد که فضای رختکن بارسا پس از شکست بسیار سنگین بود و همه در ناامیدی مطلق به سر می بردند.

البته بازیکنان بارسا چندی است که به این نتیجه رسیده اند لوئیس انریکه طرح و برنامه خاصی برای هدایت تیمی بزرگ مثل بارسلونا ندارد و شکست شب گذشته، اعتماد آنها به مربی تیمشان را کاملا از بین برد. آنها عقیده دارند که انریکه قادر به پیدا کردن راه حل مشکلات این فصل بارسلونا نیست و نمی تواند ایده درستی برای خروج از این وضعیت پیدا کند.

در واقع از مصاحبه بعد از بازی بوسکتس که تاکتیک و پلان درست امری (سرمربی پاری سن ژرمن) را به رخ کشید، مشخص بود که اطمینان ها به انریکه در رختکن بارسا تا چه اندازه کاهش یافته است.

 

بارسا در این فصل در 8 بازی از 22 بازی لالیگا امتیاز از دست داده است. شکست برابر آلاوس و سلتا و همچنین تساوی مقابل اتلتیکو، مالاگا، سوسیداد، رئال، ویارئال و بتیس. آبی اناری ها با دو بازی بیشتر، یک امتیاز کمتر از رئال دارند.

بارسا سه هفته دیگر به چیزی فراتر از معجزه برای رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیاز دارد.

دیدگاه‌ها