کد خبر : 1396963 | 30 بهمن 1395 ساعت 18:55 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

هرتا 1-1 بایرن

تساوی دیرهنگام بایرن مونیخ در زمین هرتا

دیدار تیم های هرتابرلین و بایرن لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت. در حالی که بازی تا دقیقه 95 با برتری هرتا دنبال می شد؛ لواندوفسکی در واپسین ثانیه بازی ناجی مونیخی ها شد.

تساوی دیرهنگام بایرن مونیخ در زمین هرتا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که حالا فاصله ای 7 امتیازی با تیم دوم(لایپزیش) پیدا کرده، با حاشیه امنیتی مناسب به زمین هرتا آمده بود.

 

مونیخی ها سه روز پیش آرسنال را در آلیانس آرنا 5 گله کرده بودند و کاملا آماده به مصاف هرتا رفتند تا سه امتیازی دیگر به حساب خود واریز کنند. هرتا نیز که در رده ششم جای داشت با هدف کسب یک تساوی برابر قهرمان آلمان قرار گرفت.

 

 

1181687

 

 

میزبان بازی را کمی بهتر آغاز کرد و دقیقه 2 روی شوت پلاتن هارت اولین خطر را روی دروازه بایرن خلق کرد اما چنددقیقه بعد داگلاس کاستا روی کرنر لام با ضربه پای چپ خود پاسخ حمله هرتا را داد.

بایرن به تدریج بر بازی مسلط شد اما دقیقه 17 اکسیلبرد روی حرکت انفرادی خود یک بار دیگر هرتا را صاحب موقعیت کرد که این توپ نیز از دست رفت.

 

بازی به دقیقه 20 رسیده بود که هرتا به گل رسید. کاشته پلاتن هارت از سمت چپ را ایبیسویچ، دور از دستان نویر با ضربه ای دقیق وارد دروازه بایرن کرد تا میزبان 1-0 پیش بیفتد. در این صحنه اشتباه مولر و هوملس قابل توجه بود.

 

بایرن دقیقه 32 و 34 می توانست روی شوت تیاگو و سپس روبن به گل تساوی دست یابد اما این 2 موقعیت از دست رفت. در ادامه تلاش بایرن برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و نیمه اول با برتری 1-0 هرتا خاتمه یافت.

 

 

1181722

 

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و با توجه به اینکه یک گل عقب بود، هرتا را کاملا عقب نشاند. حملات بایرن بیشتر از سمت راست زمین جایی که لام قرار داشت طراحی می شد. اولین موقعیت بایرن را روبن خلق کرد که با ضربه پای چپ خود دروازه هرتا را تهدید کرد ولی توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

هرتا نیز در یک ربع ابتدایی نیمه دوم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه برای زدن گل دوم داشت که راهی به دروازه پیدا نکردند.

کارلتو دقیقه 60 تصمیم گرفت لواندوفسکی را به جای ویدال وارد زمین کند تا این بازیکن بتواند از شم بالای گلزنی خود برای نجات بایرن استفاده کند.

 

بایرن دقیقه 81 می توانست توسط مولر به گل تساوی دست یابد اما این بازیکن پاس خوب روبن را به بیرون زد تا نتیجه همچنان با برتری هرتا حفظ شود.

 

حملات پردامنه بایرن در دقایق باقیمانده سرانجام دقیقه 96 جواب داد و لواندوفسکی ثانیه هایی قبل از سوت پایان موفق شد گل تساوی را روی یک ریباند به ثمر رسانده و بایرن را از یک شکست حتمی نجات دهد..

دیدگاه‌ها