کد خبر : 1399475 | 10 اسفند 1395 ساعت 15:50 | 37.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: الگوی خاصی ندارم

جانشین سعید معروف 19 ساله شد

بهترین پاسور نوجوانان و جوانان آسیا که لیگ جاری را در کاله توپ می زد نوزده ساله شد. جواد کریمی دو متر و دو سانتی متر بلندی قامتش است و پدیده لیگ 95 نام گرفت.

جانشین سعید معروف 19 ساله شد

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی، پاسور تیم والیبال کاله آمل درخصوص آخرین شرایط خودش پس از پایان کار تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: من هنوز ابتدای راه هستم و خیلی زمان دارم که بتوانم بهترین باشم. قطعاً باید تمرینات مداوم داشته باشم تا بتوانم به هدف خودم برسم.

 

وی ادامه داد: تاکنون فکر نکرده‌ام که در چه بخشی ضعف دارم، اما فکر می‌کنم نقطه ضعف من کم تجربگی‌ام است باشد که این موضوع هم با گذشت زمان برطرف خواهد شد. برای زدن سرویس‌های پرشی تمرینات ویژه‌ای ندارم و فقط همراه با تیم تمرین می‌کنم.

 

پاسور تیم ملی والیبال جوانان درخصوص نحوه آغاز کارش در والیبال، خاطرنشان کرد: پدرم والیبالی و مشوق اصلی من بود. در رده پایه هم مربیان زیادی داشتم که از جمله آنها می‌توانم به عقیلی اشاره کنم. مدتی هم در تهران بودم و در اردوی تیم ملی نوجوانان با وکیلی و مومنی‌قدم کار کردم. تمام این نفرات در رشد و پیشرفت من تاثیرگذار بودند.

 

کریمی درخصوص اینکه برخی‌ها می‌گویند او خیلی زود دچار اضافه وزن می‌‌شود، تصریح کرد: واقعیت این است که من از کودکی استعداد چاقی داشتم و همچنان این شرایط در من وجود دارد. اوایل اردوی نوجوانان خیلی چاق بودم، اما زیر نظر پزشکان رژیم غذایی گرفتم و از نظر بدنی به شرایط خوبی رسیدم.

 

وی درمورد بازی‌های سختی که تاکنون تجربه کرده، گفت: در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و در بازی برابر ایتالیا که ۲ بر صفر عقب بودیم و ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدیم شرایط سختی را تجربه کردیم، اما خوشبختانه پیروز شدیم. در رده‌های پایه تیم‌های کنونی لهستان و روسیه از قدرت‌های اصلی هستند و رقبایی جدی برای ما محسوب می‌شوند.

 

پاسور تیم والیبال کاله با بیان اینکه تمام پاس‌ها را دوست دارد، افزود: با توجه به شرایط بازی‌ها تصمیم می‌گیرم از چه نوع پاسی استفاده کنم. البته این موضوع را هم باید بگویم که دوستی و رفاقت بیرون زمین با بازیکنان ربطی به تعداد پاس‌هایی که در جریان بازی به آنها می‌دهم، ندارد.

 

کریمی گفت: از زمانی که والیبال را شروع کردم و الگوی خاصی نداشتم و نقاط مثبت تمام پاسورها را یادداشت می‌کردم. از ابتدا به دنبال این بودم که بهترین پاسور دنیا باشم و همچنان برای این هدفم تلاش می‌کنم.

دیدگاه‌ها