کد خبر : 1402079 | 20 اسفند 1395 ساعت 19:10 | 65.3K بازدید | 2 دیدگاه

به فکر حفظ جایگاهمان هستیم

قلعه نویی: امیدمان برای قهرمانی کم رنگ شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

قلعه نویی: امیدمان برای قهرمانی کم رنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی پس از تساوی برابر فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری پاسخوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح نشست خبری امیر قلعه نویی در ادامه می آید:


استاندار به استقلال خوزستان نگاه ویژه داشته باشد
از مسئولان اهواز به خاطر زمین خوبی که داشتند تشکر می‌کنم. از تریبون شما استفاده کرده و برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. از آنجایی که در اهواز بازی کردیم، امیدوارم استقلال خوزستان نتیجه خوبی بگیرد و در نخستین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده و صعودش را به دور بعد قطعی کند. استقلال خوزستان تیمی جوان و خوب است. از استاندار خوزستان می‌خواهم نگاهی ویژه به این تیم داشته باشد.


فولاد با برنامه بازی می کند
سعداوی تیم خوبی درست کرده اما تعجب می‌کنم چرا بعضی اوقات با او برخوردهای نامناسب می‌شود. فولاد یک فوتبال با برنامه بازی می‌کند اما ما امروز آنها را بسته بودیم. حریف بعد از 10 نفره شدن ما توپ و میدان را در اختیار گرفت. امروز فوتبال جاندار و فیزیکی را دو تیم به نمایش گذاشتند. سرعت بازی و تعداد پاس‌ها هم بالا بود اما فرصت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. ما دو موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.


داور روز خوبی داشت
از داوری هم رضایت کامل داریم. از کرمانشاهی تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی انجام داد. با وجود اینکه ما 10 نفره شدیم اما عملکرد تیم داوری خوب بود.


تساوی نتیجه بدی نبود
بازی کردن مقابل فولاد در اهواز سخت است. تیم حریف موقعیتی در این بازی نداشت. اگر ادینیو دقت می‌کرد و قبل از 10 نفره شدن ما موفق به گلزنی می‌شدیم برای ما خیلی بهتر می‌شد. ما باید تلاش و انگیزه‌مان را بیشتر کنیم. فولاد تیم خوبی است و ما خوشبختانه به آنها موقعیت چندانی ندادیم. به نظرم تساوی هم نتیجه بدی نیست.


امیدمان کم رنگ شد
امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ است، باید جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم.


سلطانی فر تکلیف فوتبال را مشخص کند
باید راجع به این موضوع وقت زیادی را صرف کرد و صحبت کنیم. فوتبال ما تکلیفش معلوم نیست؛ آقای سلطانی‌فر باید تکلیف فوتبال را مشخص کند. چرا تیم‌هایی مانند استقلال اهواز، آرارات، راه‌آهن و شاهین بوشهر از بین می‌روند. این نشان می‌دهد در فوتبال ما نه برنامه‌ای وجود دارد و نه کسی پشت این تیم‌ها است. در تیم‌هایی مانند استقلال خوزستان که صنعتی هستند در یک مقطع مدیری می‌آید که به فوتبال علاقه دارد اما در مقطع بعدی مدیری می‌آید که به فوتبال هیچ علاقه‌ای ندارد. در زمانی که وزارت ورزش، سازمان تربیت بدنی بود، روسای این سازمان در واقعا آشنایان رییس جمهوری بودند و این سازمان به جز دوره آقای هاشمی‌طبا به حیاط خلوت سیاسیون تبدیل شده بود. از همان جا فوتبال به دلیل عدم آشنایی آن مسئولان، هویت اصلی خود را از دست داد. 10 سال پیش هم این حرفها را زدم ولی هیچ توجهی نشد. قبلاً هر کسی رئیس‌جمهور نمی‌شد او را به وزارتخانه می‌آوردند. ما مدیرانی نداشتیم که دلشان برای فوتبال بسوزد.

دیدگاه‌ها