کد خبر : 1404714 | 06 فروردين 1396 ساعت 11:55 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابى نیا و رویاى یک سال پرماجرا

هافبک دفاعى پرسپولیس اکنون بیش از همیشه حسرت سه هفته اى از دست رفته را مى خورد و آن را عامل دور ماندنش از تیم ملى مى داند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کى روش نشان داده انضباط تیمى و روحیه حرفه اى بیش از هر چیزى برایش اهمیت دارد و نمى خواهد بازیکنانش با تصمیم غیر حرفه اى منافع تیم را به خطر بیندازند. شاید همین مساله هم باعث شده تا تیم تحت هدایت او در این شش سال کمترین حواشى اردویى را شاهد بوده و البته مرد پرتغالى هم برابر حواشى تنها در خروجى تیم ملى را به بازیکنانش نشان داده و این مساله مهدى رحمتى و هادى عقیلى مطمئنا مثال روشنى در این زمینه هستند.

 

1189122


کمال کامیابى نیا که در این فصل خصوصا جزو برترین بازیکنان پرسپولیس محسوب شده، در جدال برابر تراکتورسازى در یک تصمیم غیرحرفه اى ضمن ١٠ نفره کردن تیمش،٣ جلسه محرومیت را نیز به جان خرید تا پرسپولیس بیشترین ضربه را در غیاب او متحمل شود. ضررى که البته دامن این بازیکن را نیز گرفته تا او هم از لیست جدید تیم ملى جا بماند. مطمئنا تصمیمات اینچنینى در تیم ملى که تورنمنت هاى کوتاهى را پشت سر مى گذارد مى تواند برنامه آن را کاملا مختل کرده و شماره ١١ پرسپولیس براى کسب جایگاهى ثابت در تیم ملى باید بیش از همیشه در خطا و دریافت کارت تمرکز داشته باشد و مطمئنا حضورش بیش از همیشه مى تواند براى تیم مثمرثمر شود.

 

1189123


کامیابى نیا اکنون در تمرینات پرسپولیس به دنبال تکمیل فصل پرماجراى خود خواهد بود؛ فصلى که با اتفاقات شیرین خانوادگى و تولد فرزندش شروع شده و پایان آن مى تواند قهرمانى تیم و حضور در تیم ملى و جام جهانى باشد.

دیدگاه‌ها