کد خبر : 1406673 | 17 فروردين 1396 ساعت 01:22 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی نا امیده کننده لیورپول برابر بورنموث در آنفیلد

با گل دقایق پایانی بورنموث، لیورپول پیروزی خانگی را با تساوی 2-2 عوض کرد.

تساوی نا امیده کننده لیورپول برابر بورنموث در آنفیلد

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای جبران شکست عجیب 3-4 دور رفت و حفظ امیدهای کسب سهمیه در آنفیلد میزبان بورنموث بود.

 

اگرچه بازی با برتری لیورپول آغاز شد و این تیم می توانست در همان لحظات ابتدایی به گل برسد، اما این بورنموث بود که در دقیقه 7 به گل رسید.

 

با پاس به عقب اشتباه و عجیب وینالدوم به سمت دروازه لیورپول، آفوبه در محوطه توپربایی کرد و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل اول بازی را برای مهمان به ثمر رساند.

 

 

1190880

 

 

بعد از گل، لیورپول تلاش زیادی برای جبران انجام داد و در دقیقه 12 می توانست توسط اوریگی به گل برسد اما شوت محکم او به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد و روی اشتباه بازیکنان لیورپول، پوگ می توانست گل دوم بورنموث را به ثمر برساند که این بار مینیوله مانع شد. دقایقی بعد، وینالدوم با ضربه سر دروازه بورنموث را تهدید کرد که به نتیجه نرسید.

 

 

1190883

 

 

در دقیقه 34، کوتینیو با یک ضربه ایستگاهی دروازه بورنموث را تهدید کرد که بوریچ مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

اما تلاش مرسی سایدی ها بالاخره در دقیقه 42 جواب داد و این تیم به گل رسید. روی پاس دیدنی فیرمینو، کوتینیو در محوطه با دروازه وستهام تک به تک شد تا با ضربه ای دقیق، بازی را به تساوی بکشاند و نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان برسد.

 

 

1190879

 

1190878

 

 

با شروع نیمه دوم، لیورپول به سمت دروازه بورنموث حمله ور شد و می توانست توسط کلاوان به گل برسد اما ضربه او از فاصله دور با واکنش بوریچ همراه بود.

 

تلاش لیورپول در نیمه دوم به نتیجه رسید و آنها در دقیقه 58 به گل رسیدند. با حرکت انفرادی وینالدوم و پاس دقیق او به دهانه دروازه، اوریگی موفق به زدن گل دوم شد تا لیورپول 1-2 از بورنموث پیش افتد.

 

 

1190884

 

 

دقایقی بعد، بورنموث با نفوذ دنیلز می توانست به گل تساوی برسد اما هیچ کدام از مهاجمان بورنموث نتوانستند از موقعیت استفاده کنند. 

 

در اواخر مسابقه، لیورپول میدان داری کرد و قادر به خلق موقعیت نبود. از آن سو بورنموث نیز توان لازم برای جبران گل خورده را نداشت و بازی بدون موقعیت خاصی دنبال می شد.

 

اما در دقیقه 88، بورنموث موفق شد گل دوم تساوی را در آنفیلد به ثمر برساند. با ارسال هری آرتر و بعد از چند رفت و برگشت روی دروازه لیورپول، جاشوئا کینگ موفق شد با ضربه ای زیبا به گوشه دروازه مینیوله، آنفیلد را غرق در سکوت کند.

 

در دقیقه 89، ماتیپ می توانست گل پیروزی لیورپول را به ثمر برساند اما ضربه سر او وارد دروازه نشد. در ادامه لیورپول موقعیت های خوبی را از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها