کد خبر : 1407595 | 20 فروردين 1396 ساعت 17:44 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان امیدهای صعود؛

شکست سنگین بانوان ایرانی مقابل میزبان

تیم ملی بانوان ایران در سومین دیدار خود برابر ویتنام میزبان مسابقات تن به شکست پر گل 6 بر 1 داد تا دیگر شانسی برای صعود و حضور در مرحله نهایی مسابقات نداشته باشند.

شکست سنگین بانوان ایرانی مقابل میزبان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز در سومین دیدار خود برابر ویتنام قرار گرفته بود و امیدوار بود با پیروزی در این دیدار، همراه با میانمار و ویتنام همچنان به عنوان مدعی صعود به مرحله نهایی رقابت های جام ملت های آسیا مطرح باشد؛ اما شاگردان مریم آزمون در شرایطی که با گل زیبای زهرا قنبری روی یک ضربه ایستگاهی در نیمه اول از حریف خود پیش افتاده بودند، در ادامه بهترین گلزن خود سارا قمی را به دلیل مصدومیت از دست دادند و دو گل هم دریافت کردند، تا نیمه اول این دیدار با شکست خفیف بانوان ایرانی خاتمه یابد.


در نیمه دوم کار برای بانوان فوتبال ایران سخت تر هم شد و آنها در دقیقه 61 گل سوم را دریافت کردند. تیم ملی ایران که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت در ادامه رو به بازی با ریسک بالا آورد و سه گل دیگر هم در دقایق 73، 76 و 82 دریافت کرد تا با شکست سنگین 6 بر 1 مقابل میزبان مسابقات، دیگر شانسی برای صعود و حضور در مرحله نهایی بازی ها نداشته باشد.


با توجه به نتایج خوب و تفاضل گل بالای بانوان ویتنام و میانمار، جدال صعود از گروه میان این دو تیم خواهد بود و تیم ملی در مقابل بانوان سوریه، دیداری تشریفاتی را برگزار خواهد کرد.
پیش از این دیدار شاگردان مریم آزمون یک شکست 2 بر صفر مقابل میانمار و یک پیروزی 6 بر صفر مقابل بانوان سنگاپوری را تجربه کرده بودند.

دیدگاه‌ها