کد خبر : 1410693 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 14:20 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات لیگ والیبال سر روابط بود

پورحسن: رفاقت در والیبال تعطیل می‌شود

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: مهمترین مساله ای که باعث شده لیگ والیبال وارد حاشیه شود انجام کارها براساس رفاقت با افراد است.

پورحسن: رفاقت در والیبال تعطیل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال سال گذشته با مشکلات و حواشی بسیاری رو به رو بود که در نهایت عمر ریاست سعید درخشنده تنها یک سال طول کشید تا منوچهر پورحسن یک بار دیگر به سمت سابق خود بازگردد. او در مورد مسابقات سال جاری می گوید: ما در فدراسیون با بسیاری از افرادی که کار می کنیم اعم از باشگاه‌ها، مدیرعاملان، سرپرستان و… دوست و به قولی رفیق هستیم و همین موضوع باعث شده تا در اکثر اوقات روی حرف افراد و قول هایی که داده اند کاری را انجام دهیم اما آن ها روی قول خود عمل نمی کنند.

 

وی تصریح کرد: در برخی موارد شاهد بودیم که افراد در زمان ثبت نام برای حضور در رقابت های لیگ تاریخی را معین کرده اند که براساس آن مبلغ مورد نظر را پرداخت خواهند کرد ما سر حرفمان می مانیم ولی افراد به خاطر مشکلات اداری و مالی به قول خود وفا نمی کنند و همین موضوع ریشه اکثر بی اخلاقی ها و بروز مسائل حاشیه ای در لیگ می شود.

 

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان افزود: از این پس به حرف هیچ کسی اعتماد نمی کنم و فقط بااسناد و مدارک با افراد کار خواهم کرد و فقط در چارچوب آیین نامه با تیم ها برخورد می کنم. چون نمی خواهم به خاطر تیم هایی که به هیچ عنوان برای قول خود ارزش قائل نیستند، اعتبارم را زیر سوال ببرم.

دیدگاه‌ها