کد خبر : 1422190 | 25 خرداد 1396 ساعت 13:25 | 137.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ رسمی گسترش در خصوص شجاعیان و آقایی

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در خصوص حواشی مربوط به دو بازیکن خود پاسخ داد.

پاسخ رسمی گسترش در خصوص شجاعیان و آقایی

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط سعید آقایی و اینکه باشگاه تراکتور مدعی شده باید گسترشی‌ها در پاسخ به نامه آنها شرایط حضور این مدافع ملی‌پوش در این تیم را فراهم می‌کردند گفت: به دنبال صحبت های آجرلو مبنی بر اینکه مالک باشگاه گسترش کمک کند سعید آقایی به تراکتورسازی بپیوندد، مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: ما هیچ منعی برای پیوستن آقایی به باشگاه تراکتور نداشتیم اما تمام تلاش تراکتوری ها یک نامه بود و ما آن نامه را نیز پاسخ دادیم که چون آقایی با باشگاه گسترش قرارداد ندارد، ایشان هیچ منعی برای پیوستن به تراکتور نخواهد داشت.


وی ادامه داد: هرچند او تعهد مالی به باشگاه ما داشت منتهی آقای زنوزی مالک باشگاه بارها به بنده گفته بود، ایشان اگر به تراکتورسازی برود، شما به عنوان مدیرعامل تا زمانی که سعید آقایی در باشگاه تراکتورسازی است در رابطه با مطالبه مالی از ایشان موضوع را مسکوت نگه دارید، مگر اینکه این بازیکن بخواهد به باشگاه دیگری برود. اساسا این بازیکن با ما قرارداد نداشت و می تواند با هر باشگاهی که می خواهد قرارداد امضا کند. اتفاقا ترجیح مالک باشگاه ما این بود که ایشان با توجه به مشکلات نقل و انتقالات تراکتورسازی در این باشگاه حاضر شود و به آنها کمک کند اما وقتی بازیکن خود برای پیوستن به باشگاه دیگری تصمیم می گیرد این موضوع اساسا به ما مرتبط نیست. ما حتی از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که ایشان یک قرارداد داخلی با سپاهان امضا کرده است و ما از تشریفاتی که برای انتقال ایشان در باشگاه های کشور می شود بی خبریم. زیرا او یک بازیکن آزاد است و به عقیده ما تراکتورسازی باید خود با این بازیکن وارد مذاکره شود و مشکلات این مساله را برطرف کند.


نصیرزاده در رابطه با آخرین وضعیت داریوش شجاعیان نیز گفت: درست دقایقی پیش در دفتر ما جلسه ای بود و گفته شد آقای شجاعیان بازیکنی است که مهارت او در راستای شیوه بازی لوکا بوناچیچ است و به همین دلیل او امسال تیم ما را در مسابقات یاری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها