کد خبر : 1424600 | 09 تیر 1396 ساعت 18:59 | 98.4K بازدید | 0 دیدگاه

از توهین به کاتالونیا تا پیکه و مورینیو

توییت های ضدبارسایی هدف بارسا در نقل و انتقالات

دنی سبایوس، هدف جدید بارسلونا و رئال در بازار نقل و انتقالات، گذشته ای عجیب و جنجالی در شبکه های اجتماعی از خود به جای گذاشته است.

توییت های ضدبارسایی هدف بارسا در نقل و انتقالات


به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس 21 ساله در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو نمایش فوق العاده ای داشته و بازی های  فصل گذشته او در ترکیب بتیس نیز مزید برعلت شده تا دو تیم بارسلونا و رئال برای جذب او وارد عمل شوند.

 

اما با بررسی گذشته سبایوس در می یابیم که این ستاره جوان فعالیت های تند و عجیبی در توئیتر داشته است.

 

 

1207015

 

 

اولین حمله او مربوط به جرارد پیکه، مدافع بارسلونا و اظهار نظر وی در مورد دیدار سویا و مالاگا بوده که اینگونه توسط سبایوس پاسخ داده شده است: "ساکت باش پیکه! تو لازم نیست در مورد آندلس اظهارنظر کنی زیرا یک کاتالونیایی هستی."

 

وی همچنین از سیاست باشگاه بارسلونا مبنی بر خرید دوباره بازیکنان قدیمی خود مانند پیکه، فابرگاس و یوردی آلبا انتقاد کرده است.

 

اما عجیب ترین توئیت او شاید در مورد سوت زدن هواداران بارسلونا در حین پخش سرود ملی اسپانیا در فینال کوپا دل ری بوده است.

 

سبایوس نوشت: "با شنیدن صدای این سوت ها معتقدم باید یک بمب در بین این تماشاگران کار گذاشت تا تمام سگ های کاتالونیایی را بکشد!"

 

البته در برخی موارد سبایوس نظر مثبتی نسبت به بارسلونا داشته و یک بار اینگونه نوشته است: "سبک بازی بازیکنان بارسا طبیعی نیست زیرا مسی توپ را از میانه میدان گرفته و همانند بازی پلی استیشن آن را به آلبا می سپارد و در نهایت شاهد گلزنی ژاوی هستیم."

 

 

1207093

 

 

همچنین سبایوس در جریان دیدار اتلتیکومادرید و رئال مادرید در فینال کوپا دل ری 2013 که منجر به اخراج رونالدو و مورینیو شد نیز انتقادات تندی را به آنها نسبت داده بود.

 

البته سبایوس توییت های جنجالی دیگری نیز در مورد مسائل اجتماعی مختلف منتشر کرده که علیرغم حذف شدن بسیاری از آنها، ممکن است در آینده وی تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها