کد خبر : 1425999 | 17 تیر 1396 ساعت 12:23 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

ولخرجی های رقیب پرسپولیس ادامه دارد

مدافع برزیلی زنیت خرید جدید الاهلی و ربروف

رقیب سعودی پرسپولیس در ادامه تاخت و تاز در بازار اروپایی این بار خرید مدافع برزیلی و گران قیمت زنیت روسیه را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو مدافع 28 ساله برزیلی باشگاه زنیت سن پطرزبورگ که دو فصل قبل با قراردادی سنگین راهی روسیه شد بعد از حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت رهبری زنیت در فهرست مازاد قرار گرفت و حالا رسانه های عربستانی از ارائه پیشنهادی نجومی از  سوی باشگاه الاهلی به این بازیکن برای کوچ به عربستان خبر می دهند.


در حالی که با ورود سرگئی ربروف به نیمکت رهبری الاهلی رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خیز بلندی برای جذب ستاره های سرشناسی از جمله ولوسو پرتغالی ، هرناندز شیلیایی و ... برداشت حالا رسانه های سعودی از احتمال قریب به یقین پیوستن مائوریسیو برزیلی به این باشگاه ظرف 48 ساعت آینده خبر می دهند، بازیکنی که گفته می شود باشگاه رم ایتالیا نیز به او علاقه شدیدی دارد.


روزنامه عکاظ نوشت:« سران الاهلی در چند روز گذشته بسته پیشنهادی وسوسه کننده ای به مائوریسیو و باشگاه زنیت ارائه داده اند که این پیشنهاد باعث عقب نشینی گرگ های پایتخت ایتالیا از علاقه خود به خرید مدافع برزیلی شده است. پیشنهادی که می تواند رکورد نقل و انتقالات در فوتبال آسیا را بشکند تا الاهلی بار دیگر قدرت مالی خود را به رخ همگان بکشد».


با این تفاسیر به نظر می رسد رقیب پرسپولیس بدون ترس از پرداخت های مالی کلان برای جذب ستاره های بزرگ دنیا قصد دارد در هر پست کلیدی از یک ستاره در جهت رویارویی با پرسپولیس ایران و قهرمانی در آسیا و عربستان بهره ببرد که با این اوصاف کار برانکو و شاگردانش دشوارتر از هر زمان دیگری خواهد شد.

 

1208210

 

1208211

دیدگاه‌ها