کد خبر : 1452313 | 15 مرداد 1396 ساعت 15:00 | 72.1K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان، جانشین اصلی نیمار در بارسلونا

برنامه محرمانه بارسلونا برای جذب فوق ستاره اتلتیکو

نیمار پس از دو هفته حاشیه و شایعات فراوان سرانجام راهی پی اس جی شد تا بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست بدهد.

برنامه محرمانه بارسلونا برای جذب فوق ستاره اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از جدایی نیمار، برنامه بارسا به جذب یک هافبک و یک مدافع خلاصه می شد اما حالا با 222 میلیون یورو حاصل از فروش فوق ستاره برزیلی، بارسا حملات گسترده ای را به سمت بازار نقل و انتقالات شروع کرده است.

 

 

1232617

 

 

هدف اول بلوگرانا جذب جانشینی مناسب برای نیمار است. مهاجمی که قابلیت بازی در کناره ها و نیز قدرت دریبل زنی بالایی داشته باشد.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، گزینه اول بارسلونا عثمان دمبله، ستاره فرانسوی 20 ساله دورتموند است و مذاکرات با او نیز خوب پیش می رود. تنها مانع بارسا، گرفتن رضایت دورتموند است و برای این منظور باید 100 میلیون یورو هزینه کند.

 

موندودپورتیوو در همین رابطه گزارش داد که از دیدگاه سرمربی بارسا، بهترین گزینه برای جانشینی نیمار کسی نیست جز آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید. بازیکنی که سالهاست در لالیگا بازی می کند و بی شک مشکلاتی همچون وفق پیدا کردن با شرایط فوتبال اسپانیا را نخواهد داشت.

 

 

1201567

 

 

جذب این بازیکن اما در فصل آتی غیرممکن است. اول اینکه رقم فسخ قرارداد او تا پایان مهلت نقل و انتقالات، 200 میلیون یورو است و دوم اینکه به دلیل محرومیت اتلتیکو از خرید بازیکن، بارسلونا از لحاظ اخلاقی جذب گریزمان را صحیح نمی داند و به همین دلیل بارتومئو، رئیس باشگاه، خود شخصا به مدیران اتلتیکو اطلاع داده است که امسال تمایلی به جذب گریزمان ندارند ولی فقط برای امسال.

در واقع بارسا تابستان آینده به صورت جدی برای جذب گریزمان اقدام خواهد کرد. رقم فسخ قرارداد او از 1 سپتامبر 100 میلیون یورو خواهد شد و بارسلونا با یک سال تاخیر، بهترین جانشین برای نیمار را به خدمت خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها