کد خبر : 1453536 | 21 مرداد 1396 ساعت 10:16 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی بوکس کوبا برای جام فجر به ایران می‌آید

مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران گفت: با لغو شدن اردوی تدارکاتی ایران با کوبا قرار بر این شد که تیم ملی کوبا در تورنمنت دهه فجر شرکت کند.

تیم ملی بوکس کوبا برای جام فجر به ایران می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، حسین نهرودی در گفت و گو با ایسنا، در حالی که لغو شدن سفر تیم ملی بوکس کوبا به ایران را تا حدودی قطعی دانست، در این باره توضیح داد: با توجه به هزینه سنگین این سفر مجبور شدیم آن را لغو کنیم اما قرار است در دهه فجر یک تورنمنت خوب داخلی را برگزار کنیم. تصمیم بر این است که تیم ملی کوبا در آن تورنمنت شرکت کند. البته من همیشه گفته‌ام که اگر تن بوکسورهای ما به تن بوکسورهای بزرگ دنیاب بخورد قطعا پیشرفت و تجربه زیادی را کسب می‌کنند اما متأسفانه مجبور شدیم بخاطر مسائل مالی این سفر را لغو کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون بوکس پیش از این دعوت از شرایط مالی خودش اطلاعی نداشت؟ اظهار کرد: فدراسیون این مسئله را می‌دانست ولی فدراسیون در این فکر بود که شاید بتواند از وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک کمک مالی داشته باشد که اینطور نشد. این سفر لغو شد چون فدراسیون بوکس توانایی متقبل شدن هزینه سنگین این سفر را ندارد.

 

مربی اسبق تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که با لغو شدن این سفر مشکلی برای فدراسیون بوکس پیش نمی‌آید؟ گفت: این مسئله مد نظر فدراسیون بود که مشکلی پیش نیاید. با توجه به اینکه فدراسیون کوبا در جریان است امیداریم که مسئله‌ای گریبان گیر فدراسیون بوکس ایران نشود.

 

مدیر تیم‌ها ملی بوکس با اشاره به نزدیک بودن تفکرات خیمنز(مربی کوبایی تیم ملی) به تفکرات فدراسیون بوکس ایران ادامه داد: هیچ ناراحتی بین فدراسیون بوکس ایران و باربارو خیمنز وجود ندارد. او از شرایط مالی فدراسیون بوکس ایران مطلع است و قطعا از این اتفاق برداشت بدی نخواهد داشت.

 

حسین نهرودی در پایان افزود: به دلیل خسته بودن بوکسورها اردوهای تیم ملی چند روزی تعطیل شده است. محل تمرین بوکسورها در مجموعه ورزشی انقلاب در دست تعمیر است و با تمام شدن تعمیرات این سالن، سریعا اردوها را در این محل پیگیری می‌کنیم. همه باهم تلاش می‌کنیم تا به آماده شدن این سالن کمک کنیم چون این دغدغه ماست که اردوها در مجموعه انقلاب برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها