کد خبر : 1454268 | 24 مرداد 1396 ساعت 12:15 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

از کاپیتانی جعفری تا رونمایی از گلر چهارم؛

رکورد عجیب سپاهان برابر پارس جنوبی جم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر پارس جنوبی جم علاوه بر رونمایی از گلر چهارم خود، از کاپیتان چهارم خود هم در فصل جدید رونمایی کرد.

رکورد عجیب سپاهان برابر پارس جنوبی جم 

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات دیدار سپاهان برابر پارس جنوبی جم در چارچوب هفته ی سوم رقابت های لیگ هفدهم باعث شد تا آنها رکوردی جالب توجه را از خود به جا بگذارند.


مصدومیت گلرهای اول و دوم سپاهان سبب شده بود تا کرانچار از سنگر بان سوم خود یعنی مهدی صدقیانی در چارچوب دروازه ی طلایی پوشان استفاده کند؛ اخراج این بازیکن در دقیقه ی 80 سبب شد تا کرانچار مجبور شود از گلر چهارم خود یعنی علی کی خسروی استفاده کند که در پایان بازی اعلام کرد تنها 15 میلیون با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و جالب اینکه این دروازه بان جوان در بدو ورود به زمین باید برای مهار ضربه ی پنالتی درون دروازه قرار می گرفت و موفق به مهار ضربه هم شد تا شبی رویایی برایش رقم بخورد.


مورد جالب دیگر رونمایی از کاپیتان چهارم سپاهان در این بازی هیجان انگیز بود. طلایی پوشان در ابتدا با کاپیتانی حسین پاپی بازی را آغاز کردند؛ پس از تعویض شدن این بازیکن، رسول نویدکیا بازوبند را بر بازو بست، اما مصدومیت نویدکیا و خروج اجباری این بازیکن از زمین مسابقه، باعث شد تا فرصت کاپیتانی به جلال علی محمدی برسد، که البته کاپیتانی این بازیکن هم زیاد طول نکشید و کرانچار تصمیم گرفت با توجه به 10 نفره بودن تیم، از یک مدافع استفاده کند و علی محمدی را تعویض کرد.


جالب اینکه پس از خروج علی محمدی، بازیکنی بازوبند را بر بازو بست که در این فصل به سپاهان ملحق شده، اما سابقه ی حضور چند ساله در باشگاه را دارد.


 حسن جعفری مدافع راست طلایی پوشان بازیکنی بود که در این بازی فرصت کاپیتانی به دست آورد تا سپاهان در یکی از دیدارهای حساس لیگ هفدهم و به دلیل اتفاقات عجیبی که در بازی رخ داد، از گلر چهارم و کاپیتان چهارم خود رونمایی کرده باشد؛ اتفاقی که بعید به نظر می رسد بار دیگر در یکی از مسابقات لیگ شاهد آن باشیم.

دیدگاه‌ها