کد خبر : 1455004 | 27 مرداد 1396 ساعت 17:35 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: فصل قبل هم از 3 بازی اول 9 امتیاز گرفتیم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتدها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل سوانسی حاضر شد.

مورینیو: فصل قبل هم از 3 بازی اول 9 امتیاز گرفتیم

 

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 0-4 هفته اول برابر وستهام هواداران یونایتد را به تکرار روزهای درخشان گذشته امیدوار کرده است.

 

رویارویی با پل کلمنت دستیار سابق خود روی نیمکت سوانسی: "کلمنت موفق شد سوانسی را نجات دهد. سوانسی در موقعیت دشواری قرار داشت اما موفق به ماندن در لیگ برتر شد. گرفتن یک امتیاز در خانه تیمی مانند ساوتهمپتون در هفته اول کار آسانی نیست پس من انتظار دیداری دشوار را می کشم."

 

عملکرد مدیران یونایتد: "باشگاه عملکرد بسیار خوبی داشت زیرا من 3 تا از 4 بازیکنی که نیاز داشتم را قبل از شروع لیگ در اختیار داشتم.

 

برنامه من خرید 4 بازیکن بود اما به مدیران یونایتد نیز گفتم که راحت باشند زیرا فشاری از سوی من را حس نخواهند کرد. یک فرصت در زمستان و فرصت بعدی تابستان سال بعد است و من از ترکیب فعلی نیز راضی هستم و آماده ام بدون خرید چهارم کار را ادامه دهم."

 

 

1234927

 

 

پیروزی پرگل هفته اول: "تازه ابتدای کار است و فراموش نکنیم که فصل قبل از 3 بازی اول 9 امتیاز گرفتیم اما فصل را در رتبه ششم به پایان رساندیم. پس این نتیجه باعث نمی شود من ثبات و نظم خود را از دست داده و اجازه بدهم بازیکنانم متفاوت از من فکر کنند."

 

رقابت قهرمانی: "زمانی که با چلسی 2 بار متوالی قهرمان شدیم سرالکس فرگوسن اذعان داشت که ما سطح مسابقات را بالا بردیم. پس زمانی که تیمی قهرمان می شود بقیه تیم ها نیز دست در جیب خود نمی کنند تا آنها را تماشا کنند بلکه برای رسیدن به تیم برنده تلاش می کنند."

دیدگاه‌ها