کد خبر : 1455552 | 30 مرداد 1396 ساعت 00:12 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

نایب قهرمانی ایران در بسکتبال کاپ آسیا

استرالیا 79- ایران 56؛ پای سبد کم آوردیم

تیم ملی بسکتبال ایران در فینال کاپ آسیا مقابل استرالیا شکست خورد.

استرالیا 79- ایران 56؛ پای سبد کم آوردیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال رقابت های کاپ آسیا از ساعت 22:30 در سالن نوفل نوحد شهر بیروت میان ایران و استرالیا آغاز شد.


مهران حاتمی در این دیدار نیز با ترکیب ثابت خود در این تورنمنت یعنی حامد حدادی، ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی، محمد جمشیدی و بهنام یخچالی کار را آغاز کرد. 


استرالیا که در اولین حضور خود در جمع تیم های آسیایی با شکست نیوزلند به بازی نهایی رسیده بود، مقابل تیمی قرار گرفت که با گذر از لبنان و کره جنوبی به بازی نهایی رسید تا بعد از 4 سال بار دیگر قهرمانی در قاره کهن را تجربه کند.


کوارتر اول این دیدار با نمایش خوبی از سوی آسمان خراش های ایرانی آغاز نشد و اختلاف به 10 امتیاز هم رسید اما با وقت استراحتی که مهران حاتمی درخواست کرد، اختلاف کمتر شد تا در نهایت این کوارتر با نتیجه 18 بر 14 به سود کانگوروها به پایان رسید. 

 

1236399


کوارتر دوم با اوج گیری استرالیایی همراه بود و حتی وقت های استراحت حاتمی نیز کارساز نبود تا اختلاف در پایان نیمه اول به 17 امتیاز برسد. 43 بر 26 نتیجه ای بود که در پایان کوارتر دوم روی اسکوربورد ثبت شد.


کوارتر سوم با بازگشت نسبتا ملایم شاگردان مهران حاتمی همراه بود که توانستند این وقت را به سود خود به پایان برسانند. در پایان این کوارتر نتیجه 56 بر 43 روی تابلو ثبت شد تا هواداران ایرانی اندک امیدی به بازگشت در کوارتر پایانی داشته باشند.

 

1236398


کوارتر چهارم اما در حالی برگزار شد که خستگی در چهره بازیکنان ایرانی موج می زد و خطاهای زیاد بازیکنان اصلی باعث شد آنها دست به عصا بازی کنند. در نهایت با وجود تلاش آسمان خراش های ایرانی این کوارتر هم برای بازگشت نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با نتیجه 79 بر 56 به سود استرالیایی ها به پایان برسد. 


بدین ترتیب ایران از رسیدن به چهارمین قهرمانی خود در آسیا بازماند و استرالیا در اولین حضورش جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

1236390

دیدگاه‌ها