کد خبر : 1457014 | 04 شهریور 1396 ساعت 22:38 | 237.6K بازدید | 0 دیدگاه

نجات شارلوآ از باخت با درخشش مهاجم ایرانی

کاوه رضایی؛ آقای من آو د مچ!

مهاجم ایرانی شارلوآ بلژیک در شب تساوی این تیم برابر وارِگِم درخشید و با به ثمر رساندن دو گل باعث صدرنشینی تیمش شد.

کاوه رضایی؛ آقای من آو د مچ!

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی هفته پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلوآ که در چهار بازی گذشته‌اش به پیروزی رسیده بود از ساعت 20:30 امشب در سومین حضور ثابت و پیاپی کاوه رضایی در ترکیب، در ورزشگاه خانگی استاد دو پایس به مصاف وارِگِم رفت.


با گل پتر اولایینکا در دقیقه 44 نیمه اول به سود وارِگِم به اتمام رسید اما فشار حملات شارلوآ در نیمه دوم ادامه یافت و این تیم موفق شد در دقیقه 75 روی پاس زمینی و در عرض کریستین بناونته توسط کاوه رضایی که با تکل دروازه خالی را باز کرد، نتیجه را یک بر یک مساوی کند.


مارینوس در دقیقه 83 با گل به خودی دوباره وارِگِم را پیش انداخت ولی آمارا بیبی در دقیقه 89 باز هم کار را به تساوی کشاند تا امیدهای شارلوآ برای کسب پیروزی و بازگشت به صدر زنده شود.


در حالی که بازی لحظات پایانی خود را پشت سر می‌گذاشت، کاوه رضایی شب درخشان خود را در دقیقه 3+90 تکمیل کرد؛ مهاجم ایرانی شارلوآ در واپسین ثانیه‌ها روی دفع اشتباه دروازه‌بان وارِگِم در دفع توپ ضربه آزاد میانه زمین، ارسال کوتاه دورین دسولیل را در محوطه 6 قدم با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا تیم‌اش صاحب سه امتیاز ارزشمند شود.


یاران کاوه رضایی با کسب پنجمین برد متوالی در ژوپیر لیگ بلژیک صدرنشین شدند و باید منتظر لغزش کلوب بروژ در بازی فردا شب باشند تا در جایگاه اول بمانند.


کاوه که هفته قبل هم روی تک گل پیروزی بخش شارلوآ مقابل خنک تاثیر گذاشته بود، با درخشش در دیدار امشب و به ثمر رساندن دو گل حالا می‌تواند امیدوار باشد تا کارلوس کی‌روش فردا او را به اردوی تیم ملی در کره جنوبی دعوت کند.

 

مهاجم ایرانی شارلوآ بعد از دیدار با وارِگِم به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم معرفی شد.

دیدگاه‌ها