کد خبر : 1462151 | 28 شهریور 1396 ساعت 13:15 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و تلاش برای جذب گلر جوان بیلبائو

در حالی که مدتی از به اتمام رسیدن نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد، باشگاه ها تمرکز خود را بر روی بازی هایشان قرار داده اند و خرید بازیکنان جدید را حداقل تا ژانویه فراموش کرده اند ولی رئال مادرید برنامه دیگری دارد.

رئال و تلاش برای جذب گلر جوان بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان قصد دارند کپا، گلر اتلتیک بیلبائو را در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند و از همین رو است که از حالا مذاکرات خود را آغاز کرده اند. رئالی ها علاقه خود به جذب کپا را از طریق ایجنت او به خودش منتقل کرده اند؛ ولی انتقال او به رئال، کار ساده و بی دردسری نخواهد بود.

 

1242150

 

 

داوید دخیا برای بار دوم به حضور در رئال مادرید بسیار نزدیک بود ولی زین الدین زیدان به مدیریت باشگاه اعلام کرد که به ناواس اعتماد کامل دارد و علاقه ای به جذب گلر جدید ندارد. باشگاه، تیبو کورتوا و دوناروما را نیز مد نظر داشت و حتی با گلر ایتالیایی در تابستان تماس گرفت؛ ولی اعتماد زیدان به ناواس باعث شد تا در نهایت تمام گزینه ها منتفی شوند.

 

حالا که ناواس 30 ساله شده، رئال به دنبال گلر جوانی است که شاید بتواند در کنار او رشد کند و نقش مهمی در آینده رئال ایفا کند و کپا 22 ساله و با استعداد، بهترین گزینه برای آنهاست.

 

اتلتیک بیلبائو می‌خواهد کپا را حفظ کند و آنها معتقدند که آینده این بازیکن در باسک رقم می‌خورد ولی بیش از 10 ماه مذاکره آنها با کپا، هنوز با توافقی همراه نشده است. باشگاه می‌خواهد بند فسخ بازیکنش را که در حال حاضر 10 میلیون است، به 65 میلیون یورو افزایش دهد تا بیشترین بند فسخ را در ترکیب آنها داشته باشد. این هدف بیلبائو پیش از شروع یورو زیر 21 سال بود ولی کپا با آنها به توافق نرسید. به زودی کپا قادر خواهد بود به صورت آزادانه با رئال وارد مذاکره شود و انتقالش را به رئال نهایی کند.

دیدگاه‌ها