کد خبر : 1463016 | 01 مهر 1396 ساعت 09:11 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهانی‌ها و فراموشی سرباز احمدی (عکس)

بازی هنوز شروع نشده که از ضلع روبروی جایگاه نارنجکی به زمین پرتاب می‌شود و این اتفاق سه بار دیگر هم می‌افتد، بدون اینکه کسی یاد یک دهه قبل و اتفاقی تلخ روی سکوها بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس همه چیز داشت؛ از فوتبال جذاب، فیزیکی، سرعت بالا، گل و ... تا کسی مجبور نشود برای بالا بردن آدرنالین خود دست به کاری جز تماشای این بازی و لذت بردن از آن انجام دهد.


اما به نظر می‌رسید این تقابل که اکنون تا حدودی تنه به تنه دربی می‌زند باعث شد تا برخی به دنبال مهیج کردن آن از روی سکوها باشند. هنوز بازی شروع نشده و بازیکنان در حال استقرار در پست‌های خود هستند که اولین نارنجک دست ساز در ضلع شرقی روبروی جایگاه منفجر می‌شود تا جو استادیوم متشنج شود.

 

1242904


نارنجک‌های بعدی هم بعد از گل‌های سپاهان و در جریان بازی پیست تارتان استادیوم نقش جهان را نشانه می‌گیرد و کسی هم نگاهی به چند متر آنطرف‌تر که سربازان یگان ویژه و البته جوانانی که لباس توپ جمع کن را بر تن کرده‌اند، نمیکند. شاید باید خدای ناکرده اتفاق تلخی همچون جدال 10 سال قبل این دو تیم و نابینا شدن سرباز احمدی رقم می‌خورد تا چشمان مسئولان فوتبال ایران بار دیگر بینا شود.


دو تیم به تساوی رسیدند و در پایان بازی و زمانی که هواداران استادیوم را تخلیه کرده بودند، در کنار درِ خروجی و کنار تونل بازیکنان سپاهان و پرسپولیس دو به دو و چند نفره یکدیگر را در آغوش گرفته و جلساتی دوستانه نیز با یکدیگر داشتند. اما اگر یکی از نارنجک‌های لعنتی آسیبی به هر کدام از 40 هزار هوادار حاضر در زمین می‌زد چه کسی خودش را می‌بخشید و با وجدانی آسوده راهی منزل می‌شد. بیایید از فوتبال لذت ببرید؛ خصوصا فوتبالی که شب گذشته دو تیم از خود ارائه دادند و هر اتفاق جالب توجهی نیز از نظر فنی در خود داشت.

دیدگاه‌ها