کد خبر : 1466018 | 16 مهر 1396 ساعت 17:55 | 121.3K بازدید | 0 دیدگاه

5 ستاره ای که مایه دردسر تیم ملی خواهند بود

خرس های سیبری در انتظار یوزهای ایران

در دیدار برابر ایران، این 5 ستاره تیم ملی روسیه بیش از دیگران مورد توجه قرار خواهند گرفت.

خرس های سیبری در انتظار یوزهای ایران

 

به گزارش "ورزش سه"، روسیه چند روز قبل موفق شد با 4 گل کره جنوبی را مغلوب کرده و در فاصله کمتر از یک سال مانده به میزبانی اش، آمادگی خود را به رخ دیگران بکشد.

 

تیم ملی روسیه روز سه شنبه به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت و ما در ادامه 5 بازیکن مهم و تاثیرگذار این تیم را بررسی خواهیم کرد:

 

 

دالر کوژیف

 

با ارسال 2 پاس گل در دیدار برابر کره جنوبی، این هافبک 24 ساله در سومین فصل حضور خود در زنیت تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان روسیه شده است.

 

 

1245724

 

 

واسیلی اوتکین در مورد کوژیف گفت: "در ترکیب زنیت همه توپ ها به او می رسد و کوژیف با پر کردن جاهای خالی در همه جای زمین دیده می شود.

 

در تیم روبرتو مانچینی او در همه جای زمین دیده می شود اما بیشتر کوژیف  در مرکز و سمت چپ ظاهر می شود."

 

خود کوژیف در این رابطه گفت: "هرکجا سرمربی تیم بخواهد بازی خواهم کرد اما خودم بازی به عنوان هافبک مرکزی را ترجیح می دهم."

 

الکسی میرانچاک (لوکوموتیو)

 

درخشش میرانچاک در ترکیب لوکوموتیو و نقش مستقیم در کسب 6 امتیاز با گلزنی و ارسال پاس گل باعث شده تا لوکوموتیو به لطف درخشش او در رتبه دوم جدول لیگ روسیه قرار بگیرد. در جام کنفدراسیون ها میرانچاک در لیست روسیه قرار داشت اما به او بازی نرسید.

 

 

1245726

 

 

واسیلی اوتکین در خصوص میرانچاک گفت: "او یک هافبک فیزیکی با قدرت ارسال پاس های مناسب بوده که بازیکن با استعدادی به شمار می آید و من او را نسخه پیشرفته و مدرن رومن شیرکوف ستاره سابق تیم ملی روسیه می دانم."

 

گئورگ جیکیا (اسپارتاک)

 

با خروج بازیکنانی چون ایگناچویچ و برزوتسکی، خط دفاعی تیم ملی روسیه روح و کاریزمای خود را سالها بود از دست داده بود و این دفاع که مدت ها توسط آکنیف رهبری می شد، نتوانست جانشین مناسبی برای بازیکنانی که از روسیه جدا شده بودند پیدا کند.

 

 

1245727

 

 

بسیاری معتقدند جیکیا می تواند رهبر خوبی برای سالهای طولانی در خط دفاعی تیم ملی روسیه باشد اما خود وی اینگونه می گوید: "رهبر تیم بودن تصمیمی نیست که من بخواهم بگیرم و من ترجیح می دهم بخشی از یک تیم باشم و تا زمانی که مفید باشم بازی کنم."

 

الکساندر کوکورین (زنیت)

 

در مدت اخیر تعاریف فراوانی از بازی کوکورین می شود اما او حتی زمانی که افت کرده بود نیز تاکید داشت که در انتظار بازگشت به تیم ملی است.

 

 

1245728

 

 

اما فصل گذشته بهترین سال کوکورین بود و او موفق شد 15 گل به ثمر برساند. البته این درخشش امسال نیز ادامه داشته و او تا به حال 10 گل در عرصه باشگاهی و 5 گل در بازی های ملی به ثمر رسانده است.

 

آنتون زابولوتنی (توسنو)

 

مهاجم جوان یک باشگاه از شهر لنینگراد، یک ستاره گلزن بوده که در سبک بازی چیزی شبیه دیگو کاستا است.

 

 

1245729

 

 

این ستاره آینده دار می تواند سالها خط حمله روسیه را بیمه کند اما نکته مهم و جالب در مورد او در فصل جاری باز کردن دروازه تمام تیم های مسکو در لیگ است.

 

زابولوتنی هرگز علاقه خود را برای حضور در ترکیب تیم ملی روسیه پنهان نکرده و مدتی پیش نیز ادعا کرد که حتی اگر در 5 دقیقه پایانی نیز راهی میدان شود تمام تلاش خود را برای انجام بهترین عملکرد انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها