کد خبر : 1468167 | 26 مهر 1396 ساعت 01:00 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: ناپولی تیمی استثنایی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان، تیم ایتالیایی را یکی از بهترین حریفانی که تاکنون در دوران حرفه ای مقابل آنها قرار گرفت، توصیف کرد.

گواردیولا: ناپولی تیمی استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در رقابت های این فصل نمایش های بسیار خوبی داشت و آنها در 8 دیدار در لیگ برتر، 7 پیروزی و یک تساوی داشتند. آنها در دو دیدار قبلی شان در لیگ قهرمانان هم مقابل فاینورد و شاختار به پیروزی رسیده بودند؛ اما در دیدار امشب تنها به لطف درخشش ادرسون و پنالتی ای که او از دریس مرتنس گرفت، توانستند به پیروزی برسند.

گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ناپولی تیمی استثنایی است؛ بنابراین من انتظار چنین نمایشی را از آنها داشتم.

آنها توانایی فوق العاده ای در دادن پاس های بلند و کوتاه دارند و یکی از بهترین تیم هایی هستند که من به عنوان مربی مقابل شان قرار گرفتم؛ بنابراین خوشحالم که در این دیدار پیروز شدیم.

 

1247826

 

آنها خیلی خوب بازی کردند و کار را برای ما دشوار کردند. شرایط پیچیده ای بود و رقابت با آنها دشوار بود؛ اما ما این را پیش بازی می دانستیم.

آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. ما امروز یک تیم فوق العاده را شکست دادیم و برای این کار باید نمایش فوق العاده ای ارائه می دادیم؛ بنابراین خیلی خوشحال هستم. آنها در سری آ، در 8 دیدار پیاپی به پیروزی رسیدند و اگر دچار بحران مصدومیت نشوند، می توانند در این فصل به هرچه می خواهند، برسند. آنها سریع، دینامیک و بسیار خطرناک هستند و به همین دلیل است که من از پیروزی مقابل این تیم بسیار خوشحالم."

دیدگاه‌ها