کد خبر : 1468168 | 26 مهر 1396 ساعت 01:46 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از پرسینگ مان بیش از گل ها خوشحالم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 7-0 مقابل ماریبور، از اینکه تیمش بهترین پیروزی خارج از خانه تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان را رقم زد، ابراز خوشحالی کرد.

کلوپ: از پرسینگ مان بیش از گل ها خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح هر کدام دو گل در این دیدار به ثمر رساندند تا به همراه گل های فیلیپ کوتینیو، الکس اکسلید چمبرلین و ترنت الکساندر آرنولد، قرمزها به پیروزی خیره کننده 7-0 در خانه حریف اسلوونیایی برسند.

لیورپولی ها موقعیت های زیادی را هم در این دیدار از دست دادند و کلوپ معتقد است برتری تیمش، حاصل پرسینگ شدید از جلوی زمین بود.

او به خبرنگاران گفت:" نمایش بسیار پخته ای داشتیم. زدن 7 گل فوق العاده است و پرسینگ ما هم فوق العاده بود. نزدیک بود به خاطر پرسینگ مان بیش از گل هایمان خوشحالی کنم. ما زمان مناسبی را برای فشار آوردن به آنها در جلوی زمین انتخاب می کردیم و به همین خاطر مشکل زیادی برای آنها ایجاد می کردیم.

 

 

1247788

 

 

آنها تیم خوبی هستند؛ اما نتوانستند خودشان را با پرسینگ ما تطبیق بدهند. این بهترین کاری بود که ما امشب انجام دادیم. رویکرد ما واقعا فوق العاده بود. ما از همان ثانیه اول فوق العاده کار کردیم.

به نظر می رسید ماریبور خوب بازی نمی کند؛ اما امروز بازی کردن مقابل ما دشوار بود. ما بسیار بسیار متمرکز بودیم، نیمه دوم را خیلی خوب آغاز کردیم و گل های بیشتری زدیم."

 

دیدگاه‌ها