کد خبر : 1468410 | 27 مهر 1396 ساعت 01:26 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: امیدوارم مسی گل شماره 200 را هم بزند!

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد پیروزی 1-3 تیمش برابر المپیاکو صحبت کرد.

والورده: امیدوارم مسی گل شماره 200 را هم بزند!

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا با برتری در دیدار امشب موفق شد با 9 امتیاز صدرنشینی خود را در این گروه تثبیت نماید.

 

والورده در مورد پیروزی تیمش گفت: "وقتی بازی المپیاکو را از تلویزیون تماشا می کردم به نظر می رسید آنها حریف دشواری نباشند؛ اما اینگونه نبود. اما دشوارترین زمان وقتی بود که ما یک گل زدیم، اما 10 نفره شدیم و اگر گل دوم را به ثمر نمی رساندیم آنها قدرت بیشتری پیدا می کردند.

 

 

1248126

 

 

من اینجا هستم، زیرا حالا سرمربیگری بارسا را بر عهده دارم و نماینده هزاران تن از مردم با عقاید مختلف هستم؛ اما تنها چیزی که باعث خوشحالی من می شود شادی هواداران است.

 

بازی دشواری برابر یک تیم باکیفیت داشتیم و علیرغم آنکه ما در نیمه اول کمی اذیت شدیم، توانستنم نمایش خوبی ارائه دهیم؛ البته قطعا این بارسا فوتبالی متفاوت از سبک همیشگی ما ارائه داد.

 

تغییر سیستم شاید خیلی خوب نبود؛ اما زمانی که شرایط برای شما دشوار می شود چاره ای جز تغییر سیستم نداریم؛ زیرا بارسا علیرغم گلزنی و مالکیت نمایش خیلی خوبی ارائه نمی داد؛ اما زمانی که ما در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم جریان بازی نیز عوض شد."

 

 

1248111

 

 

والورده همچنین در مورد 100 گله شدن مسی در بازی های اروپایی گفت: "امیدوارم مسی این فصل به گل شماره 200 هم دست یابد و عملکرد او بر آنچه ما هر روز می بینیم صحه می گذارد.

دیدگاه‌ها