کد خبر : 1469578 | 02 آبان 1396 ساعت 09:31 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفته چهارم لیگ برتر والیبال

صدرنشین در اردکان، جدال خودروسازان در تهران

هفته چهارم لیگ برتر والیبال فردا با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

صدرنشین در اردکان، جدال خودروسازان در تهران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال ایران که تاکنون ۳ هفته از آن به اتمام رسیده و ۳ تیم بدون شکست در بالای جدول قرار دارند، فردا هفته چهارم خود را تجربه می کند.


در این هفته حساس ترین بازی در تهران و بین خودروسازان برگزار خواهد شد؛ جایی که پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان پیمان اکبری در شرایطی به مصاف نارنجی پوشان سایپا می روند که در سه دیدار قبلی خود مغلوب حریفان شدند و در حال حاضر با یک امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارند؛ اما نارنجی پوشان سایپا با دو برد و پنج امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند.


دومین دیدار این هفته شهر تهران در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود و تیم شمس میزبان شهرداری تبریز خواهد بود تا تبریزی ها برای سومین بار در این سالن که برایشان خوشایند بوده است، به مصاف حریفان تهرانی بروند. شهرداری تبریز در سالن فدراسیون والیبال در هفته های اول و دوم موفق به شکست پیکان و سایپا تهران شده است.


شهرداری تبریز که با سه برد و 8 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، در این دیدار به دنبال کسب چهارمین برد متوالی و تثبیت جایگاه خود در جدول است. از سوی دیگر شاگردان محمد وکیلی در این دیدار خانگی به دنبال دومین برد خود هستند.


در بیستمین دیدار لیگ برتر سال 96 تیم های خاتم اردکان و بانک سرمایه در سالن آیت الله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر می روند که شاگردان مصطفی کارخانه در این دیدار به دنبال چهارمین برد خود در این رقابت ها هستند. بانکی ها که از پیروزی در هفته سوم برابر پیکان خرسند هستند در حال حاضر با 9 امتیاز از سه برد در صدر جدول هستند و برای ماندن در این سکو محکوم به شکست میزبان خود در اردکان خواهند بود.


برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:


تهران، خانه والیبال، ساعت 15
پیکان تهران – سایپا تهران
تهران – سالن فدراسیون، ساعت 16
شمس – شهرداری تبریز
ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه – رعد پدافند کاشان
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17 و 30 دقیقه
شهرداری ورامین – نماینده گنبد
آمل، سالن پیامبر اعظم ، ساعت 16
کاله مازندران – سارویه ساری
اردکان، سالن آیت الله خاتمی ، ساعت 17 و 30 دقیقه
خاتم اردکان – بانک سرمایه

دیدگاه‌ها