کد خبر : 1472793 | 16 آبان 1396 ساعت 21:59 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط مطلوب پرسپولیس و تراکتور و نامشخص استقلال؛

فردا، زمان تعیین تکلیف تیم‌های ایرانی لیگ قهرمانان

عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد تعیین تکلیف وضعیت نمایندگان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در این رقابت‌ها فردا چهارشنبه مشخص می‌شود.

فردا، زمان تعیین تکلیف تیم‌های ایرانی لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، احمدرضا براتی درباره اینکه وزارت ورزش اعلام کرده سهمیه آسیایی پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی حفظ شده به تسنیم گفت: مرجع تصمیم‌گیری در خصوص اعطای مجوز به باشگاه‌ها، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای است و این کمیته تا این لحظه هیچ‌گونه تصمیمی اتخاذ نکرده و تاکنون رای نهایی را صادر نکرده است.


 وی با بیان اینکه وضعیت تراکتورسازی و پرسپولیس را امیدوارکننده ارزیابی می‌کنم، عنوان کرد: این دو باشگاه بخش زیادی از بدهی‌ها را پرداخت کرده و در خصوص بخش زیادی نیز موفق به توافق با طلبکاران شده‌اند اما به هر حال گزارش نهایی فردا چهارشنبه از طرف آقای سهیل مهدی، دبیر کمیته ارائه می‌شود و بر اساس این گزارش و سایر اسناد و مدارک رای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای صادر خواهد شد.


 براتی ادامه داد: به وضعیت باشگاه نفت مطلقا خوش‌بین نیستم و به احتمال خیلی زیاد این باشگاه فردا موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نخواهد شد؛ تکلیف استقلال نیز در جلسه فردا مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها