کد خبر : 1476737 | 05 آذر 1396 ساعت 16:38 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

مجتبی گلیج فینالیست شد؛ امامی به رده‌بندی رسید

در پایان دور مقدماتی پیکارهای چهار وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان «مجتبی گلیج» به فینال رسید و «یونس امامی» راهی دیدار رده بندی شد.

مجتبی گلیج فینالیست شد؛ امامی به رده‌بندی رسید

به گزارش "ورزش سه" از مهر، پیکارهای چهار وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز یکشنبه در شهر بیدگوشچ لهستان آغاز شد.

 

بر این اساس نتایج کشتی گیران کشورمان تا این مرحله به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر یک میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف کی یونیزاوا از ژاپن رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۹ مغلوب با جرانگ کشتی گیر مطرح هندی شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۶ شکست خورد.

 

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل نماینده گرجستان، متقی نیا از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد وی در در دور بعد به مصاف کاراس از رومانی می رود. گلیج در دور سوم با نتیجه ده بر ۳ و با سه اخطاره کردن، رسول ماگموداف از روسیه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف مرازی ماچیدلیدزه از اوکراین می رود.

دیدگاه‌ها