کد خبر : 1478106 | 11 آذر 1396 ساعت 13:10 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

شانس بالای پدیده برای دوم یا سومی نیم‌فصل؛

ورزشگاه امام رضا (ع) سکوی پرتاب پدیده به آسیا؟

پدیده خراسان این روزها جور دیگری به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و حضور هواداران خود احتیاج دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پدیده خراسان در یک هفته مانده به نیم فصل تنها دو امتیاز با تیم دوم صدر جدول فاصله داشته و در هفته آخر نیم فصل هم در خانه میزبان است، این شانس را دارد تا با توجه به بازی‌های سخت رقبای خود تا عنوان دومی در حالتی خوشبینانه و در سومی در حالتی معقول بالا آمده و فوتبال خراسان را در نیم فصل صاحب عنوان کند.


این در شرایطی است که پدیده‌ای‌ها به شدت چشم انتظار بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) هستند تا از ظرفیت یار دوازدهم خود بهره ببرند؛ جایی که هوادار پدیده به راحتی می‌تواند کنار تیمش بوده و نماینده‌ای از مشهد را که برای اولین بار شانس آسیایی شدن را دارد حمایت کنند.


مشهدی‌های هوادار پدیده روز گذشته هر چند به علت سرمای شدید هوا در شاندیز کمتر به ثامن‌الائمه آمده بودند؛ اما پس از پیروزی تیم‌شان در دربی مشهد بازار شادی‌های خاص را با آتش بازی و فشفشه داغ کردند تا نشان دهند برای حمایت از تیمی که می‌تواند نماینده مشهد را به آسیا ببرد، پتانسیل بالایی دارند.


با این حال شنیده‌ها حاکی از تصمیمات دیگری از سوی مدیران مجموعه آستان قدس رضوی است که شایعه در اختیار قرار نگرفتن این ورزشگاه را برای بازی با گسترش فولاد بر سر زبان‌ها انداخته و باعث ناراحتی هواداران فوتبال در خراسان شده است.

 

1257415

 

1257413

 

1257414

 

1257416

دیدگاه‌ها