کد خبر : 1478178 | 11 آذر 1396 ساعت 17:26 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

حساس‌ترین دیدار هفته در مسجد سلیمان؛

دوئل ربیعی و فکری برای ادامه قدرتنمایی

در مهم ترین دیدار هفته ی شانزدهم رقابت های لیگ یک صدرنشین این مسابقات در خانه پذیرایی بادران می شود.

دوئل ربیعی و فکری برای ادامه قدرتنمایی

به گزارش "ورزش سه"، کسب 11 پیروزی، سه تساوی و تنها یک شکست از 15 هفته ابتدایی لیگ یک شاگردان محمود فکری را با اختلاف امتیاز 7 امتیازی نسبت به رقبا صدرنشین این رقابت‌ها کرده و روز آینده آنها این فرصت را دارند تا با کسب پیروزی برابر یکی دیگر از مدعیان صدرنشینی باز هم فاصله خود را افزایش دهند. آنها تاکنون فقط یک بار و در مقابل خونه به خونه در دیداری خانگی شکست خورده اند.


در سوی دیگر شاگردان محمد ربیعی پس از شروع خوبی که داشتند، در مقطعی دچار افتی مقطعی شدند ولی پس از اینکه 5 هفته به نتایج دلخواه نرسیدند، در 4 هفته گذشته حداکثر امتیازات را کسب کرده اند و حالا با امیدواری زیادی پا به مسجد سلیمان می گذارند تا روند موفقیت خود را همچنان ادامه دهند و فاصله خود را با صدرنشین کمتر کنند.


بادران که در پایان هفته پانزدهم 29 امتیازی شده و رتبه دوم را پس از نفت مسجد سلیمان در اختیار دارد، روز آینده می تواند با کسب پیروزی برابر صدرنشین 32 امتیازی شود و فاصله با شاگردان محمود فکری را به 4 امتیاز کاهش دهد و از طرفی شاگردان فکری که قهرمانی نیم فصل را تضمین شده می بینند، با کسب پیروزی و فاصله گرفتن از رقبا می توانند شرایط به مراتب بهتری را در ادامه تجربه کنند.


در نهایت باید منتظر دیدار دو تیم باشیم که روز آینده از ساعت 14:30 دقیقه در مسجد سلیمان آغاز می شود.

 

دیدگاه‌ها