کد خبر : 1479532 | 17 آذر 1396 ساعت 18:43 | 269.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌دانم چرا مرا لجباز خطاب میکنید!

شفاف سازی برانکو درخصوص رضاییان و صادقیان

برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز درخصوص بازیکنانی که از تیم کنار گذاشته، اظهار نظری متفاوت داشت.

شفاف سازی برانکو درخصوص رضاییان و صادقیان

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور برانکو در پرسپولیس، به نظر می رسد روح تازه ای در این تیم دمیده شده و از لحاف فنی و غیرفنی، سرخ ها پیشرفتی انکار ناپذیر و کاملا محسوس داشته اند. اما در میان پیروزی ها و موفقیت ها، آقای سرمربی چند بازیکن را علی رغم کیفیت فنی بالا و محبوبیت بسیار زیاد، کنار گذاشته و در آخر به دلیل کسب موفقیت، ایرادی بر او وارد نبوده است و باتوجه به اختیارات سرمربی، در صورت عدم موفقیت نیز نمیتوانستیم ایرادی بر او بگیریم. حال برانکو درباره این اتفاقات اظهارنظری متفاوت داشته که در زیر می‌خوانید:

 

پیام صادقیان در یکی از اولین تجربه های برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس از این تیم اخراج شد. او که فصل کابوس واری را می‌گذارند، پس از درگیری مختصر با کریم باقری در خلال بازی با سایپا اخراج شد و سرمربی جدید با این کار، اولا حمایت خود از دستیارش را نشان داد و دوما، ثابت کرد هیچ بی اخلاقی در تیم او جای ندارد. حال پس از گذشت 3 فصل از آن زمان، برانکو پیام صادقیان را اینطور شرح می‌دهد:« او کیفیت خاص خود را داشت؛ اما بازیکنی غیرقابل پیش بینی، پرهیجان و باانگیزه بود. البته تمام این ها میتوانند مخرب و در لبه نظم و بی نظمی باشد. در فوتبال نمیتوان این تنش ها را پذیرفت. ایشان در مرز حادثه سازی بودند و من خیلی به این موضوع فکر نکردم.»

رامین رضاییان از جمله بازیکنان مورد علاقه برانکو در لیگ پانزدهم بود؛ اما رامین در پایان فصل با وجود داشتن قرارداد یکساله، راهی ترکیه شد؛ ولی پس از مدتی پشیمان از این تصمیم، راه تهران و پرسپولیس را در پیش گرفت؛ اما اوضاع آنطور که او میخواست نبود. برانکو تمایل چندانی به یاغی جدید قرمزپوش نداشت و در نهایت هم او را کنار گذاشت. سرمربی کروات پرسپولیس درخصوص کیفیت فنی مدافع راست پای فوتبال ایران می‌گوید: «رامین کیفیت فنی خاص و بالایی داشت و ملی پوش هم هست؛ اما من اولویت را به ماهینی و محرمی دادم چون در خدمت تیم بودند.»

 

برانکو همچنین در پاسخ به این سوال که عدم اعتماد به رضاییان با حضور این بازیکن در ترکیه نیز ارتباط داشت یا خیر، گفته است:« بله دقیقا همینطور است. وقتی او برگشت بازی ها شروع شده بودند و تیم هم در مسابقات پیروز می‌شد. سخت است که بازیکنی به ترکیب تیم پیروز اضافه شود. ایشان تعداد بازی هایی را انجام دادند که من تقریبا از او راضی نبودم و میتوانم بگویم ایشان هم در حد و مرز عدم در خدمت بودن تیم بودند و در خیلی مسائل سعی نمیکرد خودش را با موضوع تطبیق دهد و اتفاقا برعکس!» به نظر میرسد پروفسور همچنان اتفاقات اخیر را به طور کامل در یاد دارد و اهالی فوتبال نیز هیچگاه پاره کردن کاغذ و تشبیه آن به رابطه اش با رامین رضاییان را فراموش نمیکنند. برانکو چند کاغذ را پاره کرد و سپس پرسید این ها هرگز مثل اول نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: طارمی و رضاییان حق داشتند تیم آینده شان را انتخاب کنند و کسی نمیتواند از این موضوع ناراحت شود. طارمی خیلی زود برگشت و فهمید در ترکیه آینده ندارد و من هم قبول کردم چون او فصل پیش بهترین بازیکن تیم بود. چند هفته بعد شرایط بازگشت رضاییان هم فراهم شد و او هم برگشت و من به آن ها گفتم الان شرایط بازگشت به تیم بسیار سخت است، اما رضاییان به اندازه کافی صبور نبود.

 

البته رامین روی نیمکت چند هفته صبر کرد و پس از بازگشت به تیم نیز عملکرد بسیار خوبی داشت؛ اما گذاشتن دست سرمربی در پوست گردو، اتفاقی نبود که برانکو به همین سادگی ها فراموش کند و در آخر هم پس از درگیری با علیپور، رضاییان از پرسپولیس اخراج شد تا به نوعی حساب کار دست بقیه هم بیاید.

 

سرمربی سرخپوشان درخصوص محرومیت طارمی نیز گفت: من میدانستم او به ترکیه رفته و برگشته و چند بار وضعیتش را پرسیدم که گفتند همه چیز تحت کنترل است و من دیگر چیزی نپرسیدم چون در حیطه کاری من نیست.

برانکو در پایان نیز نکاتی را شرح داد: من نمی‌دانم چرا مرا لجباز خطاب میکنید! من فقط روی موضعم پافشاری کردم و باتوجه به تجربه و علم مربیگری که دارم، سعی کردم بهترین تصمیم ممکن برای تیم را بگیرم. من باتوجه به تجربه و دانشم تصمیم میگیرم و در آخر هم مشخص شد من اشتباه نمی‌کردم.

 

دیدگاه‌ها