کد خبر : 1480248 | 20 آذر 1396 ساعت 18:13 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

از غوغای بلهندا در ترکیه تا گلزنی پدیده رئال؛

عملکرد لژیونرهای مراکش در فوتبال اروپا

بازیکنان مراکشی مختلفی این هفته برای تیم های باشگاهی اروپایی خود به میدان رفتند.

عملکرد لژیونرهای مراکش در فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، لژیونرهای مطرح تیم ملی مراکش در این هفته از رقابت های فوتبال در قاره اروپا همراه با تیم های باشگاهی خود عملکردهای متفاوتی را به ثبت رساندند.

 

لالیگا:


در مهم ترین بازی این هفته لیگ اسپانیا تیم رئال مادرید میزبان سویا بود. در این بازی حساس که نبرد تیم های چهارم و پنجم جدول بود، رئالی ها حریف خود را در همان نیمه اول گلباران کردند و با 5 گل این تیم را شکست دادند. اشرف حکیمی، مدافع کناری مراکشی رئال در این بازی موفق شد یکی از گل های کهکشانی ها را به ثمر برساند.

 

در بین سایر مراکشی های لالیگا تنها بازیکنی که تیمش در این هفته برنده شد، یوسف النصیری بود. این مهاجم تیم فوتبال مالاگا موفق شد همراه با تیمش در خانه رئال سوسیداد به پیروزی 2 بر صفر برسد. النصیری در این بازی از دقیقه 53 برای تیمش به میدان رفت.

 

در اولین بازی هفته، لاس پالماس مقابل آلاوس با دو گل شکست خورد که عثمان تانانه 67 دقیقه در این بازی برای لاس پالماس بازی کرد. نورالدین آمرابات هم از دقیقه 53 در شکست یک بر صفر لگانس مقابل لاکرونیا سهیم بود. فیصل فجر در روز تساوی ختافه مقابل ایبار، 90 دقیقه برای ختافه بازی کرد. همچنین در بازی روز شنبه بتیس که با شکست یک بر صفر مقابل اتلتیکومادرید به پایان رسید، ظهیر فدال 90 دقیقه در ترکیب بتیس حضور داشت.

 

لیگ 1 فرانسه:


در هفته هفدهم لوشامپیونای فرانسه 3 بازیکن مراکشی برای تیم هایشان به میدان رفتند. فؤاد شفیق مدافع تیم دیژون در روز شکست چهار بر صفر تیمش مقابل گنگام 90 دقیقه بازی کرد. همچنین یوسف بن ناصر در روزی که کان با 2 گل به تولوز باخت، 90 دقیقه برای کان به میدان رفت.


اما در بازی تیم نانت مقابل نیس که با پیروزی 2 بر یک نیس به پایان رسید، تک گل تیم نانت توسط یاسین بامو، مهاجم 26 ساله مراکشی به ثمر رسید.

 

سری آ:


مهم ترین بازیکن مراکشی شاغل در سری آ، مهدی بن عطیه است. کاپیتان تیم ملی مراکش که اخیرا بهترین بازیکن ماه یوونتوس هم لقب گرفت، در بازی بسیار مهم هفته اخیر مقابل اینتر در کلین شیت تیمش تاثیرگذار بود.

 

اردیویژه:


حکیم زییش، هافبک طراح و خوش تکنیک مراکشی در بازی حساس هفته پانزدهم لیگ هلند 90 دقیقه در ترکیب آژاکس بازی کرد و در پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل آیندهوون صدرنشین سهیم بود.
مایمون ماهی، هافبک تیم خرونینخن هم در روز تساوی 2 بر 2 مقابل روداکرکراد از دقیقه 57 بازی کرد.

 

لیگ جزیره:


سفیان بوفال در روز تساوی تیم ساوتهمپتون مقابل آرسنال در دقیقه 74 برای تیمش به میدان رفت.

 

1259385

 

بوندسلیگا:


امین حاریث، هافبک مراکشی تیم شالکه در روزی که تیمش در خانه گلادباخ به تساوی رسید، 83 دقیقه در ترکیب آبی ها بازی کرد.

 

سوپرلیگ ترکیه:


در چارچوب هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه تیم صدرنشین گالاتاسرای در روز میزبانی از گنچلیک اسپور، با حساب 4 بر 2 به برتری رسید. یونس بلهندا هافبک مراکشی گالا در این بازی فوق العاده عمل کرد. یک گل و یک پاس گل، نشان از کیفیت این بازیکن در بازی اخیر دارد. همچنین خالد بوطیب، مهاجم ملی پوش تیم مالاتیاسپور در روز شکست 3 بر 2 این تیم مقابل گزتپه یکی از گل های تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

 

1259384


دیگر مراکشی ملی پوش سوپرلیگ ترکیه یعنی نبیل دیرار در بازی مقابل بورساسپور 90 دقیقه برای فنرباغچه بازی کرد و در پیروزی یک بر صفر تیمش تاثیرگذار بود.

 

سوپرلیگ یونان:


مهدی کارسلا گنزالس هم تیمی کریم انصاری فرد در المپیاکوس، در مسابقات این هفته لیگ یونان مقابل پنتولیکوس به میدان نرفت.


همچنین عمرالکادوری هافبک مراکشی تیم پائوک در فهرست 18 نفره تیمش قرار نگرفت.

دیدگاه‌ها