کد خبر : 1482579 | 01 دی 1396 ساعت 17:54 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

رجب زاده: نیم فصل دوم را بد شروع کردیم

بازیکن کهنه کار تیم ذوب آهن درباره عملکرد تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار نظر کرد.

رجب زاده: نیم فصل دوم را بد شروع کردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده پس از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان در خصوص این بازی اظهار داشت: امروز به نظرم مثل همیشه  موقعیت های زیادی درست کردیم؛اما در زدن توپ های آخر دقت لازم را نداشتیم. بازیکنان سیاه جامگان خیلی جنگیدند و دونده ظاهر شدند. آنها آمده بودند که بازی را نبازند و به هدفشان رسیدند. تیم ما موقعیت های خوبی داشت؛ اما متاسفانه نیم فصل دوم را خوب شروع نکردیم.

این بازی می توانست یک شروع خوب در ادامه بردی که در آخرین بازی نیم فصل اول کسب کرده بودیم برای ما باشد؛ اما نا امید نیستیم و تلاشمان را می کنیم. امیدواریم در هفته های بعد بتوانیم جبران کنیم.


رجب زاده درباره بازگشت قاسم حدادی فر به ترکیب ذوب آهن و بحث بستن بازوبند کاپیتانی خاطرنشان کرد: خداراشکر که قاسم به جمع ما اضافه شده و انشاالله روز به روز میزان آمادگی اش بیشتر می شود. او بازیکن مورد اعتمادی است و می تواند خیلی به تیم کمک کند. درباره بازوبند هم اصلا مسئله خاصی نیست و در تیم ما همیشه این مورد به بهترین شکل انجام شده است. در این تیم هم قاسم کاپیتان است، هم من. اصلا مهم نیست که بازوبند به دست کدام بازیکن باشد و همه ما برای موفقیت تیم تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها