کد خبر : 1483931 | 07 دی 1396 ساعت 17:32 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور و سپاهان؛ بدون دستکش خارجی!

دو تیم شهرستانی که این فصل به نتایج دلخواه نرسیده اند، برای تقویت خط دروازه به سراغ بازار خارجی رفتند و دو دروازه بان خارجی جذب کردند.

تراکتور و سپاهان؛ بدون دستکش خارجی!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها به سراغ تیم‌های عربی رفتند و عالمه را از آنها خریداری کردند و تراکتور نیز دروازه بانی را از کشور برزیل خرید که فیلمهای بازیش نشان می‌دهد کیفیت بسیار بالایی دارد. حال آنها در نظر داشتند که از این دروازه بانان جدید در بازی های هفته هفدهم لیگ برتر استفاده کنند؛ اما آی تی سی دروازه‌بان برزیلی تراکتور صادر نشد و ابراهیم عالمه بنا به صلاحدید کادر فنی در بازی فردا به میدان نخواهد رفت.

 

تراکتوری‌ها که در نیم فصل اول فرزین گروسیان را در درون دروازه داشتند و مشکلات بسیار زیادی از همین ناحیه دست و پنجه نرم کردند امیدوار بودند با صدور آی تی سی دروازه‌بان از در مقابل پرسپولیس استفاده کنند اما حالا و با توجه به عدم صدور آی تی سی مجبورند همچنان از فرزین گروسیان استفاده کنند البته گروسیان وضعیت بسیار بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد.

 

در ساعات قبلی شایعه شده بود که عالمه به دلیل مشکلات کرانچار در ترکیب تیم سپاهان قرار نگرفته اما مسئولان سپاهان با تکذیب این موضوع گفتند که عالمه فعلاً با تیم هماهنگ نشده و منظور از هماهنگی این است که این دروازه‌بان باید در مرحله نخست شیوه بازی با مدافعان خود را بداند و نحوه رفتار آنها را ببیند. همچنین باید با ارتباط کلامی و رفتاری در تمرینات، خود را به آنها وصل کند.

 

حال باید دید این دو تیم شهرستانی که سابقه نتایج درخشان در دوره‌های اخیر لیگ را دارند، فردا در مقابل حریفانشان چه خواهند کرد. تراکتور در تهران به مصاف پرسپولیس صدرنشین خواهد رفت و سپاهان میزبان پدیده خواهد بود.

 

ابراهیم عالمه دروازه بان ملی پوش تیم ملی سوریه است که حالا در ۲۶ سالگی به ایران آمده تا وضعیت آشفته سپاهان در خط دروازه را بهبود بخشد. آلمیدای برزیلی هم که سابقه بازی در لالیگای B را دارد، امیدوار است خاطره دروازه بانان برزیلی چون نیلسون را در ایران زنده کند.

دیدگاه‌ها