کد خبر : 1498878 | 29 دی 1396 ساعت 17:14 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌هایی که به درد نمی‌خورند؛

باخت به کریمی مثل باخت در دربی!

تیم فوتبال سپاهان دومین باخت متوالی را به صورت مشابه آنچه در دربی اصفهان رخ داد، تجربه کرد.

باخت به کریمی مثل باخت در دربی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر برابر شاگردان امیرقلعه نویی قرار گرفت و با نتیجه 2 بر 1 برابر این تیم مغلوب شد؛ نتیجه ای که به شکلی طعنه آمیز و قابل تامل در مقابل سپیدرود نیز تکرار شد.


سپاهان در مقابل ذوب آهن با گل دقایق ابتدایی فخرالدینی از میهمان خود عقب افتاد و در ادامه هر چقدر برای رسیدن به گل تساوی تلاش کرد، راه به جایی نبرد، تا اینکه در دقایق پایانی توسط مرتضی تبریزی گل دوم را هم دریافت کرد تا تک گل ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی در وقت های تلف شده به کار طلایی پوشان نیاید و فقط آمار گل های زده این تیم را افزایش دهد.


در مقابل سپیدرود نیز این سناریو به شیوه ای مشابه تکرار شد. آنها در ابتدای بازی با شوت حسین ابراهیمی از میزبان خود عقب افتادند و در ادامه اگرچه مثل دیدار برابر ذوب آهن نتوانستند موقعیت گلزنی ایجاد کنند، اما به هر شکل و با وجود اینکه یک بار دیرک دروازه حریف را نیز لرزاندند، نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند تا در دقایق آخر که آشفتگی آنها بیشتر هم شده بود، گل دوم را دریافت کنند تا باز هم گلی که این بار توسط مروان حسین به ثمر رسید، دردی از مشکلات این تیم دوا نکند.


سپاهان در دو دیدار اخیر به مراتب بیشتر از هر زمانی آشفته و سراسیمه بوده و با این شرایط به نظر نمی رسد ادامه همین روند بتواند از مشکلات این تیم بکاهد.

دیدگاه‌ها