کد خبر : 1498887 | 29 دی 1396 ساعت 18:16 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: همه انتظار دارند 3 یا 4 گل بزنیم

سرمربی استقلال می گوید بازیکنی که به این تیم اضافه می شود با گذشت زمان مشکل گلزنی را حل می کند.

شفر: همه انتظار دارند 3 یا 4 گل بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر درباره دیدار با پدیده مشهد در نشست خبری گفت: در نیمه اول به اندازه کافی شانس برای گلزنی داشتیم. در نیمه دوم حریف یک شانس بزرگ و خوب داشت. ما گاهی وقت توپ را در وسط زمین از دست می دادیم و با مشکل رو به رو می شدیم. تیم حریف خیلی وقت ها تلاش می کرد با پاس بلند به دروازه ما برسد. در نیمه دوم بهتر بودیم و علی قربانی وقتی به زمین آمد بهتر توپ را نگه می داشت و بهنام برزای نیز همینطور بود.

 

وی افزود: امیدوارم در بازی بعدی وقتی چنین شانس هایی داریم، یک مقدار خوش شانس تر باشیم. بازیکن جدید ما فردا می آید و باید ببینیم چقدر زمان لازم دارد تا در تیم جدید خود جا بیفتد. می بینید که همه تیم ها برابر ما، 50 درصد توان بیشتری استفاده می کنند. همه تیم ها می خواهند تیم اولی باشند که ما را شکست می دهند و این موضوع یک احترام و نکته مثبت برای تیم ما است.
او درباره گل نزدن استقلال در این دیدار، اضافه کرد: غیبت شجاعیان و کریمی نکته بسیار مهمی بود. درباره پنالتی چه کاری می شود انجام داد؟ یا گل می شود و یا گل نمی شود. دفعه قبلی امید ابراهیمی یک پنالتی گل کرد؛ اما داور نگرفت اما این بار گل نشد. در رابطه با یک نفر روی نیمکت حریف خوشحال نیستم. یک فرصت خیلی خوب ضد حمله برای تیم ما بود؛ اما یک نفر از تیم حریف توپی به داخل زمین فرستاد. شاید او از اینکه قرارداد دارد و بازی نمی کند، ناراحت بوده و می خواسته بازی کند.

 

سرمربی استقلال درباره قضاوت داور مسابقه، عنوان کرد: هم داور وسط و هم کمک های او خیلی خوب بودند. شاید درباره برخی مسائل آره یا نه بگوییم؛ اما داوری خیلی خوب بود. شما آلمانی بلد هستید؟ من در رابطه با داور واکنشی نداشتم و صحبت های من با بازیکنان خودم بود.

 

شفر درباره مشکلات زمین مسابقه، افزود: این زمین برای هر دو تیم مشکل است. توپ روی زمین حرکت نمی کرد و مسیر آن عوض می شد که برای هر دو تیم خوب نبود.

 

سرمربی آلمانی استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم شهباززاده و بیت سعید را از دست داده و در حمله مشکل دارد، خاطر نشان کرد: مطمئنا مهاجم جدید می تواند به ما کمک کند. بیت سعید قبل از حضور در تیم ما یکی از بهترین بازیکنان تیم خود بوده؛ اما در استقلال گل نزد و شرایط تیم قبلی خود را نداشت. اکنون به فولاد برگشته و شرایط جدیدی دارد و گلزنی می کند. همینطور سجاد که شخصیت بسیار خوبی دارد؛ اما خیلی وقت ها یک باشگاه انتخاب خوبی برای یک بازیکن نیست. او نیز شاید با شرایط بهتری بازگردد و به خاطر حضور در قطر به او تبریک می گویم. بیت سعید شرایط خوبی در استقلال نداشت. همین بازیکن در لیگ رومانی شرایط خوبی داشت و مطمئنا می تواند به ما کمک کند. ما یک جای خالی دیگر داریم. امروز دو بازیکن ما حضور نداشتند و به خاطر مصدومیت مشکل داشتیم. مطمئنم علی قربانی را می توانم به سطح بهتری برگردانم. برزای امروز خیلی روز خوبی داشت و قربانی نیز نمایش خوبی داشت و برابر سایپا نیز یک شانس را از دست داد. دیروز نیز گفتم که در تیم ما بازیکنان خوبی حضور دارند و به یاد دارید که همه از قربانی حمایت کردند. این خیلی برای روح تیمی مهم است. هر بازیکنی که در تمرینات خوب باشد، همیشه شانس بازی دارد.

 

شفر در پایان درباره مشکل این تیم در گلزنی، افزود: ما خیلی شوت برای گلزنی نمی زنیم. در بازی با سایپا یک اشتباه داشتیم. چند دقیقه قبل از ضربه کرنر ما یک فرصت داشتیم که باید به شکلی به توپ ضربه می زدیم که توپ به هتل کنار ورزشگاه برود؛ اما اینکار را نکردیم و توپ کرنر شد و گل خوردیم. ما در جدول پیشرفت کردیم و چند بازی را با 3 گل بردیم و همه این انتظار را دارند که ما برنده باشیم و من از این موضوع خوشحالم.

دیدگاه‌ها