کد خبر : 1504134 | 21 بهمن 1396 ساعت 12:35 | 120.5K بازدید | 0 دیدگاه

لبخند برانکو و امیدواری به تابستان سخت 

پرسپولیس؛ پشت این پنجره‌های بسته نامهربون

باشگاه پرسپولیس کار سختی برای عبور سالم از پنجره بسته تابستان دارد؛ اما حضور مهره هایی که در حال حاضر به سختی به آنها بازی می رسد باعث قوت قلب برانکو است .

پرسپولیس؛ پشت این پنجره‌های بسته نامهربون

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی می تواند هر تیم قدرتمندی را از پای در بیاورد، همانطور که تراکتورسازی را از کورس قهرمانی جدا کرد و به میانه جدول فرستاد. آن ها در زمستان 95 از نقل و انتقالات محروم شدند و نتوانستند زیر فشار روحی و روانی آن دوام بیاورند و در نهایت پایین تر از استقلال قرار گرفتند. اما پرسپولیس از پنجره بسته نقل و انتقالات زمستانی به سلامت عبور کرد و حال آن ها باوجود جدایی مهدی طارمی، در آستانه کسب قهرمانی لیگ برتر هستند. پرسپولیسی ها تا پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  همین تیم را در اختیار دارند؛ اما با پایان مسابقات آن مرحله، قرارداد چند بازیکن نیز به اتمام می رسد و مدیران این باشگاه برای حفظ ثبات و رسیدن به موفقیت در فصل فوتبالی جدید، مجبور به تمدید قرارداد با آن ها هستند.

 

از بین بازیکنان فعلی تیم، قرارداد 8 بازیکن در انتهای فصل به پایان خواهد رسید. تمدید قرارداد با 3 بازیکن ملی پوش کار سخت و البته مهمی به حساب می آید. انصاری، امیری و کامیابی نیا ملی پوشانی هستند که احتمالا مسافر روسیه هم خواهند بود و بعید نیست پس از جام جهانی پیشنهادات خارجی و داخلی فراوانی داشته باشند. دیگر بازیکنان رادوشویچ، ربیع خواه، مسلمان، احمدزاده، محرمی و انصاری هستند و در مجموع از بین این 8 بازیکن، احتمال جدایی 3 تا بسیار بالاست. البته باتوجه به وضعیت مناسب سرخ ها از نظر مالی و قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیا، حفظ بازیکنان نمی تواند غیرممکن باشد؛ اما در صورت اصرار به جدایی، کاری از دست کسی برنخواهد آمد.

 

 پنجره نقل و انتقالاتی در زمستان بعدی باز خواهد شد و اگر مدیران بتوانند بازیکنانی که درخصوص جدایی به قطعیت نرسیدند را مجاب به تمدید قرارداد کنند، عبور از یک نیم فصل نمی تواند کار سختی برای پروفسور و شاگردانش باشد. البته اتفاق نگران کننده برای سرخپوشان پایتخت، مصدومیت و البته کارت های بی مورد است که می تواند منجر به محرومیت مهره های کلیدی تیم شود.

 

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه هایش از بازگشت امید عالیشاه صحبت کرده، اتفاقی که در صورت رخ دادن می تواند بخشی از مشکلات تیم را حل و فصل کند، چرا که با وجود نعمتی ، بشار و نوراللهی که نیمکت نشین اند ، همین حالا هم در صورت جدایی آن 3 بازیکن، سرخ ها مهره های جانشین خوبی دارند که می توانند یک نیم فصل بدرخشند و پرسپولیس را در کورس قهرمانی لیگ هجدهم نگه دارند، البته به شرطی که مثل بازی نفت آبادان همه ستاره ها آماده و قبراق برای ورود به ترکیب اصلی منتظر لبخند برانکو باشند.

دیدگاه‌ها