کد خبر : 1506597 | 02 اسفند 1396 ساعت 12:16 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر نباید در امور الهلال دخالت کند؛

خشم آبی‌ها علیه وزیر ورزش عربستان

هواداران تیم الهلال معتقدند وزارت ورزش عربستان در برکناری سرمربی این تیم دخالت کرده است.

خشم آبی‌ها علیه وزیر ورزش عربستان

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان بازی استقلال و الهلال، ترکی آل الشیخ، رئیس وزارت ورزش و جوانان عربستان، در صفحه توییتر شخصی خود مطلبی منتشر کرد با این عنوان: «شک دارم سرمربی الهلال بخواهد با این روند به کار ادامه دهد». هواداران الهلال هم بعد از بازی هشتگ #رحیل_دیاز_مطلب_هلالی به معنای «برکناری دیاز، خواسته الهلالی ها»  را در فضای مجازی پخش کردند و جوی به شدت علیه سرمربی آرژانتینی شکل گرفت.

 

یکی از اتفاقات ویژه دیشب در بین عربستانی ها، انتشار یک ویدیو توسط نوجوان هوادار الهلال بود. این طرفدار کم سن و سال در پیام ویدیویی خود اعتراضات شدیدی را مستقیما خطاب به آل الشیخ بیان کرد و او را به طرفداری از تیم الاهلی متهم کرد.هوادار الهلال گفت: به شما ارتباطی ندارد که پس از شکست الهلال، بین هواداران و سرمربی تفرقه بیاندازی. این باشگاه مدیریت و هیئت مدیره مستقل دارد و تصمیمات داخلی آن به دیگران مربوط نیست.

 

پس از پخش شدن این ویدیو در فضای مجازی و حتی برنامه های تلویزیونی، آل الشیخ در جواب فقط به دو کلمه اکتفا کرد و به شکلی طعنه آمیز دلیل ناراحتی هوادار الهلال را جویا شد.

 

بعد از تمام این اتفاقات، خبر برکناری رامون دیاز منتشر شد و به واسطه مشکلات و حواشی قبل، هواداران الهلال اخراج دیاز را تصمیم آل الشیخ و دخالت او در امور باشگاه می دانند و از وزیر ورزش عربستان عصبانی هستند.

دیدگاه‌ها