کد خبر : 1510047 | 16 اسفند 1396 ساعت 09:54 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ضعف گلزنی الهلال با وجود برتری آماری

الهلال عربستان در شرایطی در ریاض برابر الریان متوقف شد که برتری آماری مشهودی داشت.

ضعف گلزنی الهلال با وجود برتری آماری

به گزارش "ورزش سه"، الریان قطر که از ۲ بازی قبلی خود در گروه D لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال و العین به ۲ تساوی رسیده بود، در سومین بازی خود در دور رفت در ریاض به مصاف الهلال رفت. 


تیم قطری در حالی توانست این بازی را هم با تساوی یک بر یک مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به پایان برساند که آمار حکم به برتری تیم عربستانی می داد. 


الهلال در این مسابقه در اکثر دقایق مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم برتر زمین محسوب می شد؛ اما در پایان نتیجه ای بهتر از مساوی نگرفت. 


تیم عربستانی ۲۱ شوت به سمت دروازه الریان شلیک کرده؛ اما الریان فقط ۸ شوت داشته است. همچنین در شوت های درون چارچوب هم الهلال برتری ۵ بر ۲ مقابل حریفش دارد. 


تعداد پاس هایی که الهلالی ها در این مسابقه به یکدیگر دادند، تقریبا ۳ برابر تیم قطری به حساب می آید. نماینده عربستان ۷۳۱ پاس داده؛ اما در مقابل الریان به خاطر بازی تدافعی خود ۲۳۲ پاس را بین بازیکنان خود رد و بدل کرده است. 


درصد مالکیت توپ هم تقریبا ۷۵ بر ۲۵ به سود الهلال بوده است. البته رسانه های عربی از الهلال به خاطر اینکه نتوانسته از برتری خود استفاده کند و نتیجه بازی را به سود خود به اتمام برساند، انتقاد کردند و آن را یک ضعف بزرگ برای نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان دانسته اند.

دیدگاه‌ها