کد خبر : 1511096 | 21 اسفند 1396 ساعت 09:20 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی‌فر و یک خاطره خوب از بن زاید(عکس)

هافبک باتجربه ذوب آهن خاطرات خوبی از ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ذوب آهن امروز چهارمین مسابقه آسیایی خود را برابر الوحده امارات انجام می دهد و شاگردان امیر قلعه نویی بسیار امیدوارند با پیروزی در این بازی حساس راه صعود به دور حذفی را هموار کنند.


بازی الوحده و ذوب آهن امروز در ورزشگاه مدرن و شیک بن زاید شهر ابوظبی برگزار می شود؛ ورزشگاهی که برای کاپیتان تیم اصفهانی با خاطرات خوبی همراه بوده است. قاسم حدادی فر که یکی از مسن ترین بازیکنان لیگ برتر است و در ذوب آهن نیز سوابق فراوانی دارد، در ورزشگاه بن زاید بارها به میدان رفته و در ترکیب تیمش درخشیده اما بهترین خاطره حدادی فر در این ورزشگاه به یک دیدار ملی برمی گردد.


دیدار تدارکاتی ایران و روسیه در سال 89 در ورزشگاه بن زاید ابوظبی برگزار شد؛ در مسابقه ای که تنها سرمربیگری علیرضا منصوریان در تیم ملی ایران رقم خورد، حدادی فر به عنوان یکی از نفرات ثابت تیم ایران به میدان رفت و روز فوق العاده ای را سپری کرد.


او در آن مسابقه که با برتری یک بر صفر تیم ایران همراه بود، به خوبی خودش را به کارلوس کی روش که از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود، نشان داد و بعدها به یکی از نفرات ثابت سرمربی پرتغالی تبدیل شد.


حالا که چند سالی از آن روز می گذرد و حدادی فر دیگر در تیم ملی حضور ندارد، او قرار است امروز با پیراهن ذوب آهن در همان ورزشگاه تیمش را به عنوان کاپیتان مقابل الوحده امارات همراهی کند.


حدادی فر که در جمع تیم ذوب آهن به «دایی» معروف است و بازیکنان با این لقب صدایش می کنند، امیدوار است بتواند باز هم در بن زاید عملکرد خوبی داشته باشد و برای تیمش مفید واقع شود.

 

عکس:مهدی قانونی

 

 

دیدگاه‌ها