کد خبر : 1517447 | 25 فروردين 1397 ساعت 21:47 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ 5 - 1 گلادباخ؛ قدرت نمایی قهرمان

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 1-5 گلادباخ را مغلوب کند.

بایرن مونیخ 5 - 1 گلادباخ؛ قدرت نمایی قهرمان

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم هاینکس که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرده بود، برای شکست گلادباخ کار دشواری نداشت و 1-5 این تیم را مغلوب کرد. بازی بر خلاف انتظار با برتری گلادباخ آغاز شد و این تیم در دقیقه 9 و با ضربه مواج و دیدنی درمیچ از گوشه محوطه به گل اول دست یافت.

 

بعد از دریافت گل بایرن خیلی زود فرصت داشت به گل تساوی برسد اما ضربه تیاگو از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 32 تولیسو با یک ضربه محکم دروازه گلادباخ را تهدید کرد اما سومر عکس العمل زیبایی داشت.

 

1295912

 

اما بایرن در دقیقه 37 به گل تساوی دست یافت. ارسال عرضی مولر در مقابل دروازه خالی به واگنر رسید تا او به راحتی کار را به تساوی بکشاند.

 

4 دقیقه بعد و باز هم با ارسال مولر، این بار واگنر با یک ضربه سر دروازه گلادباخ را گشود در نیمه اول با برتری 1-2 بایرن به اتمام برسد.

 

بایرن نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 تیاگو موفق شد روی ریباند ضربه واگنر، زننده گل سوم باواریایی ها لقب گیرد.

 

1295910

 

2 دقیقه بعد و روی پاس آلابا، خامس بهترین موقعیت را برای گلزنی داشت اما ضربه زیبای او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 70 این بار آلابا موفق شد با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند. این پایان کار نبود و در دقیقه 82 لواندوفسکی با یک استپ دقیق و ضربه ای تمام کننده، گل پنجم را وارد دروازه سومر کرد تا بازی با برتری 1-5 بایرن به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها