کد خبر : 1519562 | 03 اردیبهشت 1397 ساعت 14:47 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نزدیک بود کل زحمات فوتبال مشهد از بین برود؛

عباسیان: امیدوارم اتفاقات سیاه‌جامگان تجربه شود

وینگر پدیده با وجود پیروزی در دربی مشهدی‌ها می‌گوید در دوران فوتبالی‌اش شکست سیاه‌جامگان سخت‌ترین و ناراحت‌کننده‌ترین نتیجه‌ای بود که اتفاق افتاده است.

عباسیان: امیدوارم اتفاقات سیاه‌جامگان تجربه شود

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان هافبک پدیده در خصوص شکست سیاه‌جامگان می‌گوید: من پیش‌تر هم گفتم ای کاش این دو هفته پایانی با سیاه‌جامگان بازی نمی‌کردیم. اگرچه این بازی یکی از بهترین مصاف‌های ما بود اما به نظرم یک پیروزی تلخ بود چون هیچ یک از بچه‌های پدیده راضی به سقوط دیگر نماینده مشهدی نبودند.


او در پاسخ به سوالی که سیاه‌جامگان از قبل سقوطش قطعی شده بود چرا به نظرت این بازی ناراحت‌کننده بود گفت: درست است که این تیم یکی، دو هفته‌ای است که سقوطش قطعی شده اما واقعا حیف است سهمیه مشهد کم شود آن هم در حالی که تمام مشهدی‌ها سال‌ها برای حضور در بالاترین سطح تلاش کرده‌اند. البته پدیده هم باتوجه به اتفاقاتی که این فصل برایش رقم خورد دیگر گزینه سقوط بود که اگر واقعا این اتفاق رقم می‌خورد کلا سهمیه مشهدی‌ها از بین می‌رفت و زحمات برباد می‌رفت. خدا را شکر که اینطور نشد و ما توانستیم به بقا امیدوار شویم و در ادامه با نتایجی خوب ماندگار باشیم.


وی افزود: مسئولین مشهد نباید اجازه می‌دادند کار به اینجا بکشد و سهمیه‌ مشهدی‌ها از بین برود. سال گذشته سیاه‌جامگان با اما و اگر در لیگ ماند و همان باید تجربه خوبی برای مسئولین استان می‌شد تا پیش از هر اتفاقی فکری به حالش می‌کردند و اجازه نمی‌دادند این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند. امیدوارم سقوط سیاه‌جامگان و اتفاقاتی که برای این تیم رقم خورد درس خوبی باشد برای مسئولین و از حالا فکری به حال تک نماینده استان خراسان کنند.


عباسیان درباره گلزنی در این بازی هم گفت: من امسال با وجود آنکه عملکرد خوبی داشتم اما در یک زمان مصدوم شدم و زمان برد تا دوباره به شرایط خوب ابتدای فصل بازگردم. ای کاش اتفاقات بد نیم فصل دوم برایمان رقم نمی‌خورد و خوب بودنمان در روزهای آخر نمایان نمی‌شد.

دیدگاه‌ها