کد خبر : 1520229 | 06 اردیبهشت 1397 ساعت 21:41 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار تعیین سرمربی الهلال؛

سرمربی بنفیکا، دستیار مورینیو یا بازگشت به گذشته؟

سرمربی موفق تیم فوتبال بنفیکای پرتغال هم در بین گزینه های هدایت الهلال عربستان قرار گرفت.

سرمربی بنفیکا، دستیار مورینیو یا بازگشت به گذشته؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان در فصلی پرفرازونشیب پس از حذف از جام پادشاهی و لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.


الهلالی ها که پس از شکست در مقابل استقلال ایران رامون دیاز را اخراج کرده بودند، تا انتهای فصل با خوان براون به عنوان سرمربی موقت ادامه دادند و مقام قهرمانی لیگ را هم با سختی به دست آوردند.

 

حالا پس از پایان فصل سامی الجابر و مدیران باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای الهلال هستند. گفته می شود روی ویتوریا، سرمربی حال حاضر تیم بنفیکا که 2 فصل پیاپی این تیم را به مقام قهرمانی لیگ پرتغال رسانده و امسال هم شانس تکرار این عنوان را دارد، یکی از گزینه های جدی مسئولان الهلال است.

 

در کنار ویتوریا، آیتور کارانکا هم دیگر کاندیدای هدایت آبی های ریاض است. کارانکا در رئال مادرید دستیار ژوره مورینیو بوده و چند تیم از جمله میدلزبورو را نیز شخصا هدایت کرده است.

 

اما سومین گزینه الهلال که در صورت شکست مذاکرات با دو نفر قبلی، نامش مطرح می شود، رامون دیاز است. سرمربی سابق الهلال پس از قهرمانی در لیگ و جام پادشاهی و نایب قهرمانی در آسیا که همگی در سال 2017 به دست آمده بودند، در اوایل سال جاری میلادی بعد از باخت در مقابل استقلال از کار برکنار شد. این مربی آرژانتینی که هنوز محبوب هواداران الهلال است، به عنوان شانس سوم سرمربیگری این تیم در فصل جدید مطرح شده اما به نظر می رسد با توجه به شرایط ایده آل ویتوریا در پرتغال، بخت دیاز برای کار دوباره با الهلال بیشتر از این ها است.

دیدگاه‌ها