کد خبر : 1520314 | 07 اردیبهشت 1397 ساعت 14:00 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل راه آهن:

کمک مالی گرفتیم ولی بازیکن پولی نداشتیم!

مدیرعامل باشگاه راه آهن در گفت و گویی تلویزیونی به بیان برخی مسائل پیرامون این باشگاه پرداخت.

 کمک مالی گرفتیم ولی بازیکن پولی نداشتیم!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال راه آهن با وجود سابقه و تاریخچه درخشانی که در فوتبال ایران دارد، در رقابت های لیگ دسته یک امسال نتایج بسیار ضعیفی گرفت و در فاصله چند هفته مانده به اتمام فصل سقوطش به دسته دوم قطعی شد.

 

در کنار این مسئله برخی حواشی هم پیرامون این تیم وجود دارد که مدیرعامل باشگاه در گفت و گو با برنامه فوتبال یک درباره آنها توضیح داد.

 

حسین رشیدی درباره وجود بازیکنان پولی در راه آهن اظهار داشت: من چنین مسئله ای را به طور کامل تکذیب می‌کنم. ما از هیچ بازیکنی برای ورود به تیم پولی نگرفتیم. تنها مسئله ای که وجود داشت، این بود که برخی خانواده ها به ما کمک مالی می‌کردند. مثلا شخصی در یک شهر از امکاناتی برخوردار بود و زمانی که ما آنجا بازی داشتیم، به کمک راه آهن می‌آمدند و در فراهم شدن محل اسکان ما را همراهی می‌کردند. از اینطور مساعدت ها استفاده کرده ایم ولی به هیچ وجه برای حضور در تیم، از کسی پول نگرفتیم.

 

رشیدی در ادامه در خصوص حساسیت بالای دیدار این هفته راه آهن با نساجی برای تعیین تکلیف تیم های صعودکننده به لیگ برتر و اینکه آیا از سوی نساجی و خونه به خونه تماسی با آنها مبنی بر تبانی و موارد اینچنینی گرفته شده یا خیر، گفت: در ابتدا بگویم که هیچ تماسی از سوی این دو باشگاه با شخص بنده گرفته نشده است. در ضمن اعلام می‌کنم که ما نه برای نساجی بازی می‌کنیم نه برای خونه به خونه. راه آهن فقط به دنبال این است که یک فوتبال شرافتمندانه را در هفته پایانی لیگ به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها