کد خبر : 1520737 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 08:10 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال

منچستریونایتد و آرسنال، حساس ترین دیدار امروز را در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر برگزار خواهند کرد.

پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال

 

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها باید کاملا آماده باشند، اگر که می‌خواهند امتیازی از الدترافورد کسب کنند.

 

اخبار تیم‌ها

آرسنال مصدومین زیادی برای این بازی دارد و همچنین قصد دارد به بازیکنان خود برای دیدار لیگ اروپا که تمرکز اصلی آنهاست استراحت دهد. محمد الننی و هنریک مخیتاریان به طور حتم به این بازی نخواهند رسید و سانتی کازورلا ، مسوت اوزیل، جک ویلشر و آرون رمزی نیز همگی از مصدومیت‌های جزئی که داشتند ریکاوری کرده اند و بعید نیست که امروز نیز استراحت داده شوند. یونایتد از لحاظ مصدومیت در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تنها سرخیو رومرو قادر به همراهی این تیم نیست.

 

 

1298902

 

 

فرم اخیر

اعلام جدایی ونگر در پایان فصل هنوز تاثیری که همه انتظار داشتند را روی تیم نداشته است. هر چند آنها وستهام را 4-1 شکست دادند ولی بار دیگر یک نمایش نه چندان خوب از آرسنال را دیدیم. تساوی 1-1 مقابل اتلتیکو نیز با خوش شانسی همراه بود.  در ابتدا اتلتیکو 10 نفره شد و این موضوع خیلی به آرسنال کمک کرد. سپس به گل رسیدند و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند.

آرسنال در رده ششم جدول باقی مانده و این احتمال که برنلی به آنها برسد، خیلی بیشتر از آن است که آنها به چلسی رده پنجمی برسند. آرسنال در دیدارهای خارج از خانه در سال جدید میلادی حتی 1 امتیاز نیز کسب نکرده و از 16 بازی خارج از خانه اش، 9 شکست متحمل شده است. یونایتد اما در خانه آمار خوبی دارد و 13 پیروزی و تنها 2 شکست در 17 بازی به ثبت رسانده است. هر چند که یونایتد در 8 بازی از 10 بازی اخیرش به پیروزی رسیده ولی دو شکست مقابل سویا و وست بروم به ثبت رسانده است.

 

دیدارهای پیشین

الدترافورد شاهد بدترین روزهای ونگر در فوتبال انگلیس بوده است. شکست 8-2 در آگوست 2011، شکست 6-1 در فوریه 2001 . آرسنال در سال 2015 در الدترافورد موفق شد یونایتد را شکست دهد، دیداری که دنی ولبک انتقام گرفت ولی آنها از سال 2006 موفق نشده اند یونایتد را در دیدارهای لیگ در خانه شکست دهند.

دیدار رفت دو تیم در امیریتس مثل یک پازل بود. آرسنال دو گل به یونایتد هدیه داد و عقب افتاد و در جریان بازی، 33 شوت به سمت دروازه یونایتد زد که رکورد لیگ برتر شکسته شد. درخشش فوق العاده دخیا و تاکتیک اتخاذی مورینیو در این بازی، باعث شد با وجود اخراج پوگبا، یونایتد 3-1 پیروز شود. ونگر تنها در دو بازی از 18 بازی اش با مورینیو او را شکست داده است. کامیونیتی شیلد 2015، جایی که آرسنال چلسی را شکست داد و پیروزی فصل گذشته در لیگ که آرسنال 2-0 یونایتد را برد.

 

 

1290757

 

ترکیب

استفاده از سه مدافع به نظر خیلی وقت است که از تفکرات ونگر خارج شده و مطمئنا سرمربی فرانسوی از سیستم 1-3-2-4 یا 3-3-4 استفاده خواهد کرد. در آن سو نگرش مورینیو هم اینگونه است که سیستم 3-3-4 بهترین راه حل برای مشکلات یونایتد است. پل پوگبا که به تازگی هماهنگی خوبی با الکسیس سانچس پیدا کرده، نقش پررنگی در این ترکیب دارد و تمامی تفکراتی که مورینیو به دنبال آنهاست  از جمله دریبل  زدن و پاس دادن را به خوبی انجام می دهد. این یعنی وظیفه سنگینی به دوش هکتور بیرین خواهد بود که سانچس را رو به عقب حرکت دهد و او را مجبور به دفاع کند.

 

رویکرد

شخصیت تیم آرسنال باعث شده تا این تیم روندی پرفراز و نشیب را طی کند.

برای مثال، وقتی آنها هدفی مشخص دارند و در پی چیزی هستند، تیم بسیار خوبی خواهند شد، مثل امسال که آث میلان را شکست دادند یا تاتنهام را در خانه بردند یا حتی دیدار رفت با یونایتد. ولی معمولا آنها بی توجه و حواس پرت پیش می‌روند. آیا جدایی ونگر و جوی که در تیم ایجاد شده، می‌تواند این مشکل را در آرسنال حل کند؟ شاید، هر چند که تقابل های پیشین نشان داده یونایتد در الدترافورد رقیب دشواری است.

 

 

1294493

 

 

خط حمله آرسنال

با بازگشت اوبامیانگ، به نظر می‌رسد که او در سمت چپ خط حمله و لاکازت در وسط به میدان خواهند رفت. وقتی مهاجم اهل گابن به آرسنال پیوست، این موضوع مطرح شده بود که آیا ونگر از هر دو استفاده خواهد کرد یا نه ولی در 139 دقیقه که این دو از فوریه با هم در زمین بوده اند، 6 گل و 2 پاس گل به ثبت رسانده اند. هر دو سریعند و توانایی گلزنی دارند ولی ممکن است فشار بر روی خط دفاع یونایتد کمی بیشتر باشد

 

پیش بینی

با توجه به آمار خارج از خانه آرسنال و آمار ونگر مقابل مورینیو و همچنین عملکرد اخیر دو تیم، خیلی دشوار است که پیش بینی به جز یک پیروزی خانگی آسان برای یونایتد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1298907

دیدگاه‌ها